اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

یادواره شهدای ترور در آمل برگزار میشود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل با اعلام برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس متذکر شد: برای نخستین بار در شهرستان یادواره شهدای ترور در این هفته برگزار می‌شود.

یادواره شهدای ترور در آمل برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی هفته دفاع مقدس در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: امنیت، آسایش، اقتدار و پیشرفت‌های متعدد علمی، علوم هسته‌ای، فناوری نانو، دانش نوین خود را مدیون رشادت‌های شهدا و رهنمودهای امام امت هستیم.
فرماندار آمل تصریح کرد: برای الگوبرداری نسل جوان باید اهداف، انگیزه‌ها و چگونگی اعزام شهدا به مناطق عملیاتی تشریح شود و چرایی‌های دفاع مقدس در مقابل تهاجم عراق پاسخ گفته شود.
وی خواستار نگاه ویژه مدیران شهرستانی در هفته دفاع مقدس برای بزرگداشت این ایام شد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوری‌ها و رشادت افرادی است که در راه خدا و معامله با او از همه هستی خود گذشتند.
اکبرزاده با اعلام اینکه برخلاف دیگر سال‌ها افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، تولیدی و صنعتی را نیز در بین برنامه‌های این هفته گنجانده‌ایم، عنوان کرد: در این هفته پروژه های متعدد عمرانی و صنعتی در بخش لاریجان و شهرستان برگزار بهره‌برداری می‌شود.
وی با تاکید اینکه شور شهادت همچنان در بین مردم و به ویژه نسل جوان و نسل‌های بعد انقلاب در حال جوشش است، بیان داشت: شهادت سه پاسدار مازندرانی در مقابله با منافقان کوردل پژاک در مناطق غرب نشان‌دهنده عشق و علاقه این افراد به ولایت و امنیت عمومی است.
نماینده عالی دولت در آمل با اعلام برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس متذکر شد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما در این هفته انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ناب شهید و شهادت در نسل‌های جدید است.
وی برگزاری یادواره‌های شهدا را باعث تحکیم و پیوند ارزش‌ها دانست و ادامه داد: برای نخستین بار در شهرستان یادواره شهدای ترور در این هفته برگزار می‌شود.
اکبرزاده اضافه کرد: نخستین یادواره شهدای هنرمند آمل، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، یادواره شهدای جنگل و تحلیل چگونگی مقابله با دشمنان در شرایط سخت جنگل، همایش تجلیل از پدران و مادران شهدا، برپایی همایش بزرگ مادران مقاومت و برگزاری محفلی با شهدای روحانی و طلبه از برنامه های متعدد این هفته است.
وی از برگزاری همایش بزرگ استانی حکایت سرخ در آمل خبر داد و تصریح کرد: این همایش با حضور هفت گروه برتر نمایش و تئاتر مازندران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول