اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی خبر داد:

آغاز داوری 230 اثر جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی از آغاز داوری 230 اثر رسیده به چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی خبر داد.

آغاز داوری 230 اثر جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌قدس رضوی، مهدی قیصری نیک با بیان این مطلب اظهار داشت: در داوری اولیه از مجموع  232 اثر رسیده به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی 179 اثر مرتبط با محورهای جشنواره چهارم انتخاب و برای داوری در اختیار کمیته علمی جشنواره قرار گرفت.
قیصری نیک خاطرنشان کرد: از مجموع 179 اثر رسیده به جشنواره تعداد 39 اثر مرتبط با خاندان امام رضا(ع)، تعداد 27 اثر مرتبط با تاریخ، سیره و علوم و معارف رضوی، تعداد 14 اثر ترجمه از زبان‌های ترکی آذری، انگلیسی، عربی و اردو، تعداد21 اثر خارجی به زبان‌های عربی، اردو، ترکی و انگلیسی، تعداد 11 اثر با موضوع شعر رضوی، تعداد هفت اثر با موضوع داستان رضوی، تعداد شش اثر با موضوع شعر کودک، تعداد 23 اثر با موضوع داستان کودک و نوجوان و تعداد هشت اثر با موضوع زیارت در چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی مورد داوری قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه تعداد پنج نسخه پایان نامه و 18 اثر شایسته چاپ نیز به دبیرخانه جشنواره رسیده که برای انتخاب و داوری دراختیار کمیته علمی قرار گرفته است، افزود: تعداد 53 اثر داخلی و خارجی غیر مرتبط با محورهای جشنواره به دبیرخانه رسیده که در کتابخانه تخصصی اهل‌البیت (ع) در اختیار محققان و دانش‌پژوهان و علاقه‌مندان به فرهنگ رضوی قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: همه نفرات منتخب به عنوان میهمان دبیرخانه جشنواره پذیرفته و در پایان به برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی اهدا می‌شود. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول