اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس آلمانی:

موسسه انتشارات آستان ‌قدس منحصر به فرد است

خبرگزاری فارس: مدیر فروش شرکت SPS آلمان گفت: مؤسسه چاپ و انتشارات آستان ‌قدس رضوی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند است.

موسسه انتشارات آستان ‌قدس منحصر به فرد است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلا‌رسانی آستان ‌قدس رضوی، "جان وان شایک" در جریان بازدید از مؤسسه چاپ و انتشارات آستان‌ قدس رضوی اظهار داشت: استفاده از جدید­ترین و پیشرفته­ترین فناوریها و امکانات روز دنیا در مؤسسه چاپ و انتشارات آستان ‌قدس یکی از امتیازات ویژه این مؤسسه محسوب می‌شود که نقش به سزایی در ارتقای کمی و کیفی چاپ ونشر ایفا میکند.
مدیر فروش شرکت SPS آلمان با اشاره ­­­به حجم تولید انبوه این مؤسسه افزود: در این مؤسسه تولیدات با کیفیت بالا و حجم گسترده چاپ می­شود که این نشان‌دهنده توان بالا در حوزه چاپ و انتشارات است.
جان وان شایک با تاکید بر این که تحولات دائمی چاپ باید همواره مورد بررسی قرار ‌گیرد، گفت: در آستان ‌قدس رضوی و مؤسسه چاپ و انتشارات آستان ‌قدس رضوی اقدامات قابل توجهی در نشر و گسترش صنعت چاپ صورت گرفته که این  نشان‌دهنده تفکرات ارزنده مدیریتی این مؤسسات در صنعت چاپ است.
وی این مؤسسه را نسبت به مؤسسات فرهنگی دیگر به دلیل در اختیار داشتن چرخه تولید کتاب از مرحله تولید محتوا تا چاپ و توزیع آن در موضوعات مختلف را در دنیا منحصر به فرد دانست و گفت: در هیچ چاپخانه‌ای ویژگی‌های این مؤسسه به صورت متمرکز و بارز یافت نمی­شود. 
شایک خاطرنشان کرد: صنعت چاپ در ایران با توجه به سرمایه‌گذاری­های کلان نسبت به سال­های اخیر رشد بسیاری داشته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول