اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده:

پیروزی در دفاع مقدس با پیروی از ولایت‌فقیه محقق شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لنده با بیان رمز اصلی پیروزی در دفاع مقدس گفت: پیروزی در دفاع مقدس با پیروی از ولایت‌فقیه محقق شد.

پیروزی در دفاع مقدس با پیروی از ولایت‌فقیه محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهر لنده با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس را سند افتخار ملت ایران می‌داند، اظهار داشت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است که جوانان ولایتمدار آن را به بها به دست آورده‌اند نه به بهانه.
وی افزود: بهای این سند درخشان از خودگذشتگی و ایثار و مقاومتی است که ملت قهرمان ایران با رهبری پیامبرگونه و مدبرانه امام خمینی(ره) از خود نشان داده و جهان را در بهت و حیرت نگه داشته است.
امام جمعه موقت شهر لنده هشت سال دفاع مقدس را گنجینه غنی و با ارزش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: جهاد در راه خدا و دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های اصیل اسلامی تا حد شهادت سیره و راه و روشی است که ملت ایران در میدان نبرد هشت سال دفاع مقدس از خود به جهانیان بروز و ظهور داده‌اند.
الهی‌نیا تصریح کرد: یادآوری روزهای حماسه و مقاومت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه‌ای بزرگ است که در همه عرصه‌ها باید به آن توجه و حفاظت و صیانت از آن را در برنامه اصلی خود قرار دهیم.
وی به ولایت‌مداری و اطاعت‌پذیری مردم از ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس اثبات ولایتمداری و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که غرور و همبستگی و حماسه و مقاومت را در نسل‌های بعد از آن هم تقویت می‌کند.
سرپرست تبلیغات اسلامی شهر لنده با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور اوج اقتدار و صلابت ایران اسلامی به جهانیان است گفت: دفاع مقدس نشانه عزم و اراده ملتی است که توانست تنها با اتکا به نیرو و قدرت داخلی خود در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستادگی و اوج اقتدار خود را به نمایش بگذارد.
الهی‌نیا ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را یادآور شد و ادامه داد: حضور مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با نشر ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت همراه و اوج اقتدار و صلابت ایران را بار دیگر به جهانیان معرفی کند.
این مسئول در ادامه به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 59 به دست جوانان غیور ایران اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: امروزه شاهد آن هستیم که کشورهای اسلامی با تأسی از دوران انقلاب و دفاع مقدس در برابر بیگانگان بار دیگر تاریخ را ورق زده و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و اسرائیل بیزاری خود را از دخالت اجنبی در امور مملکت خود اعلام داشته‌اند.
امام جمعه موقت لنده اضافه کرد: مجامع بین‌المللی باید به خواست به حق مردم کشورهای اسلامی احترام گذاشته و هر چه سریع‌تر بیگانگان را از سرزمین آنان خارج کنند.
الهی‌نیا در پایان بار دیگر دفاع مقدس را سند و برگ زرینی از تاریخ انقلاب خواند و اذعان داشت: هفته دفاع مقدس و نتایج عظیم آن در تاریخ انقلاب هیچ‌گاه از اذهان و افکار ملت ایران پاک نمی‌شود و ایران و ایرانی با یادآوری رشادت همراه با شهادت به راه خود ادامه می‌دهد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول