اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

برگزاری مسابقات موتور کراس در گرمسار

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس، یک دوره مسابقات موتور کراس در پیست موتورسواری شهرستان گرمسار برگزار می‏شود.

برگزاری مسابقات موتور کراس در گرمسار
سرپرست اداره تربیت بدنی شهرستان گرمسار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار با اعلام اینکه یک دوره مسابقات موتور کراس با حضور قهرمانان برتر کشور در پیست موتورسواری شهرستان گرمسار برگزار می‏شود، افزود: این مسابقات در پیست موتورسواری شهرستان گرمسار واقع در ابتدای جاده دهستان بنه‏کوه برگزار می‏شود.
امیرحسین فاضلی تصریح کرد:  این مسابقات موتورسواری در دو کلاس 125و250 سی.سی انجام و هم‏زمان با آن، یک دوره کلاس آموزش اتومبیل‏رانی در شهرستان گرمسار نیز برگزار می‏شود.
سرپرست اداره تربیت بدنی شهرستان گرمسار از بالا بودن سطح ورزش موتورسواری در شهرستان گرمسار خبر داد و افزود: شهرستان گرمسار در ورزش موتورسواری سرآمد استان سمنان بوده و این منطقه با معرفی موتورسوارانی مانند سیدکمال میرمحسنی در کشور گام بزرگی را در جهت پیشرفت این ورزش برداشته است.
فاضلی در ادامه سخنان خود به برنامه‏های اداره تربیت بدنی شهرستان گرمسار در طول سال جاری اشاره و تصریح کرد: برخی از مسابقات مهم کشوری و استانی انجام و نتایج آن هم مشخص شده است ولی هنوز بعضی دیگر از مسابقات باقیمانده که تا پایان سال برگزار می‏شود.
وی به برخی از مسابقات برگزار شده مهم در طول سال جاری اشاره کرد که شامل برگزاری مسابقات فوتسال بانوان منطقه سه کشور، برگزاری مسابقات پینگ پنگ قهرمانی ناشنوایان کشور، برگزاری مسابقات پینگ پنگ آزاد و رده‏بندی دسته برتر امید بانوان کشور و برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرهای آرادان، ایوانکی و گرمسار است.
سرپرست اداره تربیت بدنی شهرستان گرمسار در پایان سخنان خود به برگزاری نخستین کلاس آموزشی مرشدی ورزش باستانی در شهرستان گرمسار اشاره کرد و افزود: این دوره آموزشی به مدت پنج روز در سالن کشتی شهید حاتم احمدی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول