اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دزفول خبر داد:

ساخت رستوران با طرح زیگورات در ساحل دز

خبرگزاری فارس: شهردار دزفول از ساخت رستورانی با طرح زیگورات در ساحل رودخانه دز در این شهرستان خبر داد و گفت: ساخت این رستوران در مراحل خوبی قرار دارد.

ساخت رستوران با طرح زیگورات در ساحل دز
محمدعلی دوایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: شهرستان دزفول استعداد زیادی برای گردشگری دارد و به این دلیل تلاش شده است تا از ساحل رودخانه برای این امر استفاده زیادی شود.
وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم از تفریحگاه ساحلی دز و درخواست‌های مکرر برای احداث رستوران ‌به منظور استفاده مردم در این پارک ساحلی زیبا، رستورانی با طراحی زیبا و همگن با معماری و طبیعت دزفول‌ در حال احداث است.
دوایی‌فر با اشاره به مشخصات فنی این پروژه تاکید کرد: این رستوران در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر‌مربع در سه طبقه با زیر‌بنای هزار و 200 متر‌مربع ساخته می‌شود و دارای امکانات مجهز رفاهی و چشم‌انداز زیبای مشرف به رود‌خانه دز است.
‌وی افزود: طرح ساخت این رستوران به صورت زیگورات بوده که در طبقه زیر زمین به صورت «شوادون‌های» قدیم دزفول با کاربری رستوران، طبقه همکف با کاربری فست فود و طبقه اول آن چای خانه سنتی است که در طبقات همکف و اول علاوه بر فضای سرپوشیده فضای آزاد (بالکن) نیز تعبیه شده است.
‌شهردار دزفول خاطر‌نشان کرد: عملیات احداث این رستوران با تامین اعتبار آن از منابع داخلی شهرداری، در فروردین ماه امسال آغاز شد و تاکنون 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برای آن هزینه شده است.
‌احداث این رستوران بخشی از طرح کمپینگ اقامتی تفریحگاه ساحلی دز (علی کله) است که در آن سوئیت‌های اقامتی ویژه گردشگران پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول