اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مددجویان دزفولی صاحب خانه می‌شوند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان محلی کلنگ احداث 200 باب منزل مسکونی برای مددجویان دزفولی تحت پوشش بهزیستی این شهرستان به زمین زده شد.

مددجویان دزفولی صاحب خانه می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حسن رشادتیان در جمع خبرنگاران در آیین کلنگ زنی منازل مسکونی مددجویان اظهار داشت: این تعداد واحدهای ساختمانی برای رفاه حال مددجویان زیر پوشش احداث می‌شود و به این دلیل این مهم در دستور کار اداره بهزیستی شهرستان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این واحدهای مسکونی خاطر نشان کرد: اعتبار5 میلیارد تومانی برای ساخت این واحدهای مسکونی در سطح شهرستان دزفول در نظر گرفته شده است که این اعتبار از تسهیلات بانکی تامین می‌شود.
رشادتیان با اشاره به مدت زمانی که برای ساخت این واحدهای مسکونی در سطح شهرستان دزفول در نظر گرفته شده است، افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی در قرارداد منعقد شده مدت یکساله را در نظر گرفته‌اند و باید در زمان مقرر این قرارداد به پایان برسد و واحدهای مسکونی تحویل مددجویان شوند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول با اشاره نوع ساخت این واحدهای مسکونی خاطر نشان کرد: این واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت مسکن مددجویان برای مددجویان شهرستان دزفول با همکاری اداره مسکن و شهرسازی شهرستان دزفول اجرا می‌شود که همکاری این اداره قابل تقدیر است.
وی با اشاره به مشخصات فنی برای ساخت این واحدهای مسکونی گفت: برای این ساختمان‌ها قرار است طبق یک نقشه و یا زیربنای 75 متر و به صورت استاندارد عمل شود.
وی از همکاری بانک مسکن برای همکاری بسیار زیادی که برای اعطای تسهیلات به مددجویان همکاری بسیار زیادی کرده است تشکر کرد.
انتهای پیام/ص30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول