اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت پذیرفت؛

ثبت بیش از 2 هزار واقعه ولادت در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال ملایر از ثبت 2 هزار و 127 واقعه ولادت در پنج ماهه سال جاری در ملایر خبر داد.

ثبت بیش از 2 هزار واقعه ولادت در ملایر
بهرام ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه 2 هزار و 127 واقعه ولادت در شهرستان ملایر به ثبت رسیده که 417 واقعه آن در مرداد ماه بوده است.
وی با بیان این که این ولادت‌ها در مهلت قانونی در یک سال به ثبت رسیده است، افزود: همچنین در این مدت‌ تعداد 800 واقعه فوت به ثبت رسیده است.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ملایر تصریح کرد: 99.2 درصد از این وفات‌ها در مرداد ماه ثبت در مهلت قانونی به یک سال بوده است.
وی در ادامه از ثبت 289 مورد ازدواج در مرداد ماه در ملایر خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 256 واقعه ازدواج شهری و 33 مورد نیز مربوط به روستایی بوده است.
ساکی با اشاره به ثبت 42 واقعه طلاق در مرداد ماه در ملایر اضافه کرد: از این تعداد نیز 25 مورد مربوط به شهری و 17 مورد مربوط به روستایی بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده اداره در سال جاری اشاره ‌و ابراز کرد: برنامه‌های ثبت احوال ملایر در راستای تحقق اهداف کلان و راهبردی سازمان ثبت احوال کشور تنظیم شده و در پی ارتقای مستمر کیفیت و کمیت، نحوه ارائه خدمات بهتر، افزایش کارایی و بهره‌وری، حساس‌سازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی، اصلاح نظام بودجه و برنامه‌ریزی و‌... است.
رئیس ثبت احوال ملایر در پایان از راه‌اندازی دو دفتر پیشخوان دولت در سال جاری در ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این دفاتر بخشی از وظایف ثبت احوال به بخش خصوصی واگذار می‌شود که این دفاتر زیر نظر ثبت احوال و برای تسهیل در کار مردم  و خدماتی از جمله تعویض شناسنامه، نام و نام‌خانوادگی، درخواست کارت شناسایی و... انجام می‌دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول