اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خواستار شد؛

راه‌اندازی مرکز متادون درمانی گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند گفت: برای مبارزه جدی با اعتیاد به مواد مخدر در جامعه راه‌اندازی مرکز متادون تراپی شهرستان گتوند ضروری است.

راه‌اندازی مرکز متادون درمانی گتوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند،  قدرت‌الله امانی‌پور صبح امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر خواستار راه‌اندازی هرچه سریع‌تر مرکز متادون تراپی در این شهرستان شد.
وی با اشاره به اهداف و وظایف کمیته‌های مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته یکی از مهم‌ترین و مخرب‌ترین تهدیدات علیه امنیت و سلامت جامعه، مواد مخدر است و از طرفی بزرگ‌ترین تولید کننده مواد مخدر در دنیا، همجوار کشور ماست، لذا برنامه‌ریزی در راستای پیشگیری از شیوع اعتیاد بسیار ضروری است و بایستی کمیته‌های تخصصی با جدیت نسبت به تهیه گزارش از عملکرد خود اقدام کنند.
امانی‌پور ادامه داد: دشمن به‌دنبال از هم پاشیدن خانواده‌ها به وسیله مواد مخدر است لذا برای کنترل این بلای خانمان‌سوز تلاش همه مسئولان، مردم و به ویژه والدین را می‌طلبد ضمن اینکه به مقوله اشتغال کسانی که قبلا معتاد بوده‌اند و هم‌اکنون ترک کرده و سالم هستند نیز باید توجه ویژه‌ای شود.
نماینده دولت در شهرستان گتوند همچنین با اشاره به آمارهای موجود که نشان از پایین آمدن سن مصرف کنندگان مواد مخدر دارد، افزود: آموزش و پرورش به عنوان نهادی که به طور مستقیم با کودکان و نوجوانان در ارتباط است، می‌تواند با توزیع جزوات و بروشور‌های خاص و سایر فعالیت‌های لازم، نقش تعیین کننده‌ای در کاهش گرایش به مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.
فرماندار گتوند تصریح کرد: یک تیم تخصصی برای نظارت به منظور پیشگیری از عرضه قرص‌های روانگردان و غیر مجاز در داروخانه‌ها باید به صورت ماهانه و منظم  از آن‌ها بازرسی به عمل آورد ضمن اینکه برای گسترش فرهنگ ورزش در بین مردم و به ویژه ترغیب جوانان به این مهم اداره تربیت‌بدنی باید در خصوص کاهش هزینه ورودی تیم‌ها و دسته‌های ورزشی اقدام لازم را به عمل آورد.
هم‌اکنون هزینه استفاده تیم‌ها و دسته‌های ورزشی از سالن‌های ورزشی زیر نظر اداره تربیت‌بدنی شهرستان گتوند در هر سانس 10 تا 15 هزار تومان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول