اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس پیگیری می‌کند؛

میاندرود شهر بازی ندارد

خبرگزاری فارس: شهروندان میاندرودی خواهان ساخت شهر بازی در این شهرستان 60 هزار نفری هستند.

میاندرود شهر بازی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، این شهرستان با 60 هزار نفر جمعیت فاقد یک مرکز تفریحی است که این مسئله موجبات نارضایتی مردم این شهرستان را فراهم کرده است.
در حالی که روستاهای بزرگی چون اسرم، اسلام آباد، جامخانه و دارابکلا که هر کدام داعیه شهر شدن دارند در نزدیکی شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود بیش از نصف جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند مجموعه‌ آنها فاقد یک مرکز تفریحی و یا شهربازی هستند.
در این مورد یک خانواده میاندرودی در مصاحبه با خبرنگار فارس در ساری با گلایه از نبود یک شهر بازی در میاندرود از مسئولان برای حل این مشکل درخواست مساعدت کردند.
محمد رضایی پدر این خانواده در این مورد افزود: میاندرود از جنگل و دریا بهره‌مند است، ولی دوری مسافت تا دریا و خطرات دریا باعث می‌شود که نیاز به یک شهربازی پیدا کنیم علاوه بر اینکه استفاده از دریا معمولاً فصلی است و همیشه قابل استفاده نیست.
وی دوری و کمبود مناطق جنگلی و همچنین نبودن یک پارک جنگلی سالم و ایمن را هم از دیگر مشکلات در این بخش دانست و ادامه داد: نیاز به شهر بازی در میاندرود زمانی بین خانواده‌ها محسوس‌تر می‌شود که در یک بعد از ظهر بخواهیم خانواده را به یک گردش یک ساعته ببریم هیچ جایی وجود ندارد.
محمد حسینی یکی دیگر از شهروندان نیز در این زمینه متذکر شد: ایجاد مکانی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها یکی از نیازهای شهرستان است که امیدواریم با ارتقای میاندرود به شهرستان این خواسته مهم مردم نیز برطرف بشود.
این شهروند میاندرودی با بیان اینکه ایجاد امکانات برای میاندرود از شهرستان شدن آن خیلی مهم‌تر است، اذعان داشت: امیدواریم مسئولان شهرستان میاندرود و استانداری این درخواست میاندرودی‌ها را جدی بگیرند.
انتهای پیام/ن20  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول