اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامه سرگشاده جمعی از مردم ساری به رئیس جمهور:

پاکسازی منطقه جرم‌خیز 75 دستگاه اقدام جهادی میخواهد

خبرگزاری فارس: جمعی از مردم ساری در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار اقدامی جهادی به پاکسازی منطقه جرم‌خیز 75 دستگاه ساری شدند.

پاکسازی منطقه جرم‌خیز 75 دستگاه اقدام جهادی میخواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمعی از مردم مرکز استان مازندران با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس جمهور، خواستار پایان بخشیدن به وعده‌های بی‌سرانجام و ناتوانی مسئولان مازندرانی در ساماندهی منطقه جرم‌خیز 75 دستگاه شدند.
 
* وزیر کشور بر اقدام عاجل درباره پاکسازی منطقه تاکید کرد
در این نامه آمده است: جناب محمود احمدی‌نژاد؛ در جریان دوره سوم سفر استانی هیئت دولت به استان مازندران و تقدیم نامه‌ای از سوی جمعی از مردم ساری و ملاقات حضوری با وزیر کشور، شخص آقای نجار و هیئت همراهشان از منطقه 75 دستگاه (ترک محله) ساری بازدید کردند و وزیر کشور در این بازدید بر اقدام عاجل درباره پاکسازی منطقه تاکید کرد.
در این نامه تاکید شد: برخی نتایج حاصله این بازدید به شرح ذیل است: ابتدا چندین نشست با اهالی منطقه مذکور برگزار و مقرر شد که ملک آنان خریداری شود که مورد استقبال نیز قرار گرفت، حتی چند بار پیمانکاران و مهندسانی از طرف دولت با همراهی و محافظت ماموران امنیتی در محل حاضر شدند و به متراژ خانه‌ها، کوچه‌ها و همچنین قیمت‌گذاری خانه‌ها پرداختند، فعالیت‌ها و برنامه‌ها به خوبی پیش می‌رفت و مردم منطقه پس از سال‌ها انتظار و عذاب امیدوار شده بودند که به خواسته چندین ساله شان رسیدگی می‌شود.
 
* موضوع با قراردادن یک کانکس پایان یافت
در ادامه این نامه آمده است: اما پس از مدتی به دلایلی نامعلوم پیگیری‌ها قطع و موضوع با قرار دادن یک کانکس نیروی انتظامی در یکی از ورودی‌ها و مسدود کردن تعدادی از کوچه‌های فرعی با سکوهای بتنی پیش ساخته ختم شد.
در این نامه عنوان شده است: اقدامات انجام شده برخلاف تصور و دور از انتظار بود و مردم منطقه را با بن بست وعده‌ها مواجه کرد، چطور ممکن است با استقرار چند مامور و سرباز که آنها هم فقط نظاره‌گر این اتفاقات هستند بتوان جلوی ترانزیت مواد مخدر و فساد و فحشای منطقه را گرفت.
در بخش دیگری از این نامه تصریح شد: چطور ممکن است با سکوهای بتونی که هم‌اکنون بیشتر آنها توسط اشرار و موادفروشان منطقه تخریب شد، بتوان جلوی تردد معتادان تزریقی را گرفت، به نظر می‌رسد مسئولان استان همچنان به اهمیت موضوع پی نبرده‌اند و یا اصلاً موضوع برایشان مهم نیست.
 
* موارد فوق به همراه مستنداتش بارها برای مسئولان ارسال شد
در این نامه خاطرنشان شد: حضور ماموران در یک نقطه و غافل شدن آنها از راه‌های ورودی و خروجی دیگر سبب شد قاچاقچیان و معتادان با احساس امنیت بیشتر در کوچه‌های اطراف تردد کنند و اعمال ناشایست خود را بیش از پیش ادامه دهند.
در ادامه این نامه دادخواهانه آمده است: موارد فوق به همراه مستنداتش بارها برای مسئولان ارسال شده و حتی بالاترین مقام اجرایی استان هم حاضر به گوش سپردن به دل گویه‌های دلسوختگان و دلسوزان این شهر نیست و همیشه موضوع را به معاونان ارجاع می‌دهد و دیگر هیچ، آیا پیگیری‌های انجام شده کافی نبود و مسئولان همچنان معتقدند که باید کار فرهنگی صورت پذیرد.
در این درخواست تاکید شد: آیا احداث سالن ورزشی در این محل می‌تواند جلوی فساد و فحشا را بگیرد یا سبب شود جوانان پاکی که از مناطق دیگر به این منطقه می‌آیند با دیدن پسران و دختران معتاد و در حال تزریق حس کنجکاوی‌شان تحریک و به سمت این اعمال تشویق شوند.
در این سال‌ها شاهد هستیم که تعدادی از افراد با آبرو و خانواده‌هایی که از  استطاعت مالی بهتری برخوردار هستند، خانه‌هایشان را فروخته و فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند، اما مابقی باید بسوزند و بسازند.
در این نامه تاکید شد: واقعاً اهمیت این موضوع کمتر از مجسمه‌های یک میدان و خشک شدن یک دریاچه است که کسی به آن نمی‌پردازد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول