اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز:

پاکسازی اهواز با محوریت مدارس انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در ۳۰ شهریور ماه روز پاکسازی عمومی خوزستان، مدرسه محور عمل می‌کنیم.

پاکسازی اهواز با محوریت مدارس انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا عالی‌پور بعداز ظهر امروز در شورای سلامت و امنیت غذایی استان، با اشاره به تعیین روز ۳۰ شهریور ماه به عنوان روز پاکسازی عمومی خوزستان اظهار داشت: شهرداری اهواز همه روزه وظیفه پاکسازی شهر را بر‌عهده دارد اما در این روز به صورت ویژه و با هماهنگی آموزش و پرورش به صورت مدرسه محور عمل می‌کند.
وی با بیان اینکه در روز پاکسازی عمومی در مدارس کیسه زباله توزیع می‌شود افزود: با توجه به نوع زباله‌های مدارس، در این روز همچنین سطل‌های بازیافت نیز در مدارس قرار داده می‌شود.
عالی‌پور انتخاب همیار شهردار از بین دانش‌آموزان و هماهنگی برای حضور دانش آموزان یک مدرسه در هر کدام از مناطق برای مراسم پیاده‌روی در روز پاکسازی عمومی همچنین پاکسازی سواحل رودخانه، آموزش شهروندی و کاشت نمادین نهال را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.
عضو شورای سلامت استان همچنین از جمع‌آوری روزانه ۲۵ تا ۳۰ قلیان به طور میانگین در اهواز خبر داد و گفت: این تعداد قلیان جمع‌آوری شده به جز طرح ضربتی جمع‌آوری قلیان‌هاست.
وی ادامه داد: در پارک ساحلی دولت پیمانکار ویژه‌ای برای رفع سد معبر و جلوگیری از عرضه قلیان به کار گیری شده است.
عالی‌پور اظهار داشت: از ۱۲۵ واحد فروش مرغ زنده در اهواز تاکنون حدود ۸۰ واحد پلمب شده‌اند.
وی تاکیدکرد: اغلب وحدهای پلمب شده عرضه مرغ زنده در اهواز به صورت خودسرانه فک پلمب شده که نیاز است مراجع قضایی و دامپزشکی این مسئله را پیگیری کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول