اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیرانشهر خبر داد:

تخصیص اعتبار برای احداث خانه‌های مددجویی پیرانشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار پیرانشهر گفت: بیش از یک میلیارد ریال برای احداث 10 واحد خانه مددجویی برای افراد زیر پوشش کمیته‌امداد امام خمینی (ره) تخصیص یافت و هزینه شد.

تخصیص اعتبار برای احداث خانه‌های مددجویی پیرانشهر
اروج مجاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پیرانشهر اظهار داشت: این واحدهای مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط جوانان فعال در بسیج سازندگی احداث می‌شود که خوشبختانه از پیشرفت فیزیکی مناسبی هم برخوردار هستند.
وی در ادامه افزود: هر یک از این خانه‌های مددجویی در زیربنایی بیش از 60 مترمربع احداث می‌شود لذا به ‌نظر می‌رسد به امکانات رفاهی برای سکونت یک خانواده مجهز شوند چرا که مسئولان هم بر فرآیند احداث آنها نظارت جدی دارند.
این مسئول به خدمات ارزنده بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: جوانان ولایت‌مدار و مومن فعال در بسیج سازندگی برای آبادانی مناطق کم‌برخوردار زحمات بسیاری متحمل می‌شوند به طوری که با جدیت آنها در امور ساخت‌و‌ساز، فضای عمومی برخی از مناطق شهر به میزان زیادی تغییر کرده است.
وی یادآور شد: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به دنبال آن پایه‌گذاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و شکل‌گیری بسیج‌سازندگی تحولات چشمگیری در زندگی طبقه‌های محروم جامعه ایجاد شده است تا جایی که دامنه توسعه و عمران به مناطق دورافتاده نیز کشیده شد.
این مسئول با بیان اینکه هفته دفاع مقدس در پیش‌رو قرار دارد، ادامه داد: این هفته فرصت مغتنمی برای معرفی خدمات و فعالیت‌های ارزنده سپاه به‌ ویژه بسیج برای اقشار مختلف مردم است تا به‌ دنبال آن جوانان بیشتری به شرکت در فعالیت‌های خداپسندانه آنها راغب شوند.
وی در ادامه با اشاره به لزوم معرفی سلحشوران جنگ تحمیلی بیان کرد: باید در مناسبت‌های ملی و جشن‌هایی از این قبیل بیشتر و بهتر از گذشته، نسل جدید را با آرمان‌های شهدا آشنا کنیم برای عملی شدن این موضوع باید رسانه‌های گروهی همچنین روحانیان به شکل مطلوب همکاری کنند.
فرماندار پیرانشهر با تاکید بر اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه این ایام، تاکید کرد: باید از این فرصت به‌ دست آمده به‌ شکل موثر در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب، آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا در قالب ویژه‌برنامه‌های مفرح فرهنگی تلاش شود تا این قبیل آموزه‌ها بیشترین نتیجه را در قلب و روح جوانان بر جای بگذارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول