اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

شمارش معکوس شکست رژیم صهیونیستی آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در حال حاضر آثار مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس در جهان نمایان شده گفت: شمارش معکوس شکست رژیم صهیونیستی آغاز شد.

شمارش معکوس شکست رژیم صهیونیستی آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد صیانت استان با بیان اینکه بهبود شرایط جاری اجتماع نیازمند تلاش است اظهار داشت: احکام دین باید در مکان‌های عمومی رعایت شود.
وی بر الگوبرداری از خوب‌آموزی‌های جامعه تاکید کرد و افزود: بین محیط کار و منزل باید تفاوت قائل شد.
رضوانی با اشاره به اینکه پوشش افراد در محیط کار باید مناسب باشد، تصریح کرد: جوانان باید براساس مهربانی راهنمایی شوند و شرایط به گونه‌ای باشد که افراد عفیف احساس امنیت کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان خواستار حفظ سلامت روحی و فکری جوانان در جامعه شد و گفت: نظام اسلامی و ارواح طیبه شهدا از همه می‌خواهند در بهبود سلامت جامعه تلاش کنند.
این مسئول به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ سخت کاملاً در اهداف خود ناکام ماند و دشمن درس آموزنده‌ای از رزمندگان آموخت.
رضوانی با بیان اینکه دشمن با گسترش مواد مخدر و انواع مدها می‌خواهد افکار جوانان را تخریب کند، بیان داشت: اصلاح امور نیازمند جهاد مقدس است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان تلاش در عرصه فرهنگی را نیازمند راهکارهای مناسب نامید و متذکر شد: مقابله با تهاجم فرهنگی با فعالیت‌های فرهنگی محقق می‌شود.
وی هجمه دشمن از طریق سایت‌های مستهجن و شبکه‌های ماهواره‌ای برای ایجاد فساد و فحشا در جامعه را سنگین خواند و ابراز داشت: دشمن در جنگ سخت توفیقی نداشت.
رضوانی به حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به حزب‌الله لبنان و حماس در غزه اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها در این حملات نتوانستند موفق شوند و ناکام ماندند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با تاکید براینکه در حال حاضر آثار مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس در جهان نمایان شده، افزود: شمارش معکوس شکست رژیم صهیونیستی آغاز شد.
این مسئول به محاکمه حسنی مبارک اشاره کرد و ادامه داد: فرعون مصر بزرگ‌ترین حامی رژیم صهیونیستی به قفس رفت.
رضوانی تحول اقتصادی و اجتماعی را دو موضوع مهم در دستور کار دولت اعلام کرد و گفت: گیلان استانی پر جاذبه است و هر سال ورود گردشگران به آن مضاعف می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان ورود گردشگران از ابتدای امسال تا 15 شهریور جاری به استان را 18 میلیون و 800 هزار نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به اوج مسافرت‌ها 20 میلیون نفر تا پایان شهریور به گیلان سفر می‌کنند.
وی خواستار رعایت حقوق شهروندی توسط گردشگران شد و اضافه کرد: وضعیت جامعه باید به صورتی باشد که پیشرفت در آن وجود داشته باشد.
رضوانی یکی از نقاط قابل توجه برای ارائه خدمات به مردم را دفاتر پیشخوان نامید و یادآور شد: بخش خصوصی واسط بین مردم با دولت است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به ایجاد نشاط در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: کسانی که برای نشاط جامعه تلاش کنند مورد حمایت قرار می‌گیرند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اجرای مصوبات شورای انقلاب فرهنگی توسط دستگاه‌های پیشخوان دولت گفت: به دلیل عدم نظارت کامل بخش خصوصی، بحث عفاف و حجاب در این بخش کنترل نمی‌شود.
طیبه بزرگی مبحث عفاف و حجاب را ویژه بانوان ندانست و افزود: عفاف و حجاب در قرآن کریم ابتدا برای مردان متصور شده و پس از آن برای زنان است.
وی ادامه داد: حیا 10 جزء دارد که 9 جزء آن متعلق به زنان است و یک جزء برای مردان محسوب می‌شود که غیرت نام دارد.
بزرگی با بیان اینکه حساسیت عفاف و حجاب در زنان بیشتر است، تصریح کرد: تمام افراد جامعه باید امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند.
مشاور استاندار گیلان در امور بانوان خواستار توزیع بسته‌های فرهنگی بین کارکنان پیشخوان دولت شد و تاکید کرد: عفاف و حجاب باید به صورت غیرمستقیم در بخش‌های مختلف ترویج شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز در این جلسه با اشاره به افزایش 41.38 درصدی افزایش گردشگران نسبت با سال گذشته به استان متذکر شد: این رشد به لحاظ ورود منابع اقتصادی به لایه‌های مختلف جامعه قابل اعتناست.
رضا علیزاده گیلان را دارای 977 واحد گردشگری عنوان کرد و افزود: 163 واحد اقامتی، 169 واحد پذیرایی، 608 مسافرکاشانه و 37 دفتر خدمات مسافری در حال حاضر در استان فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه حضور گردشگران منافع اقتصادی را به دنبال دارد، عنوان کرد: مقابل ترویج فرهنگ منحط غربی باید هوشیار باشیم.
این مسئول گردشگری بر مبنای فرهنگ اسلامی را هدف دانست و گفت: امسال بیش از 900 بازدید بهداشتی و عفاف و حجاب از واحدهای گردشگری گیلان انجام شده که 119 مورد تذکر شفاهی داده شد.
علیزاده به 179 ابلاغ کتبی به واحدهای گردشگری متخلف گیلان اشاره کرد و اذعان داشت: هر کشوری در بحث گردشگری هنجارهای پذیرفته شده‌ای دارد که باید رعایت شود.
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول