اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در شیراز؛

برگزیدگان برتر حوزه سینمای فارس تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: در مراسم روز ملی سینما از برگزیدگان و نفرات برتر حوزه سینمای فارس تقدیر شد.

برگزیدگان برتر حوزه سینمای فارس تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مراسم روز ملی سینما پنج‌شنبه ‌شب با حضور اهالی فرهنگ و هنر استان فارس در مجموعه فرهنگی هنری حافظ برگزار شد.
در این جلسه مسئولان صنف‌های سینمای شیراز، انجمن فیلم کوتاه شیراز و نماینده آموزشگاه‌های سینمایی با بیان مطالبی در حوزه سینما برنامه‌های آینده خود را اعلام کردند.
در ادامه هیئت داوران انتخاب نفرات و آموزشگاه برتر سینمای فارس در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های کازرون، لارستان و جهرم در مورد امر نظارت، رسیدگی، پیگیری، برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی در حوزه امور سینمایی و  ضمن ادای احترام به تمام دست‌اندرکاران امور سینمایی افراد برگزیده جشن سینمای فارس در سال 90 را اعلام کرد.
هیئت داوران در بخش عکس مهدی سیادت عکاس برتر جشنواره هوای پاک شیراز، نفر دوم جشنواره پاک شهرداری شیراز، برگزار‌کننده نمایشگاه جنبی عکس موسسه خیریه تلاش، همکار افتخاری مجموعه آستانه احمدی و محمدی (شاهچراغ)، فعال در امور خیریه و عام‌المنفعه، فارغ‌التحصیل مهندسی کشاورزی معرفی شد.
در بخش فیلم کوتاه عادل انیسی به دلیل تلاش در ساخت فیلم کوتاه، برنده بهترین فیلم کوتاه داستانی در جشنواره فیلم استانی کل گراش، برنده جایزه دوم جشنواره فیلم کوتاه شیراز، حضور فعال در جشنواره‌های مختلف داخلی و علی خائف به دلیل تلاش در ساخت فیلم کوتاه، حضور در جشنواره‌های داخلی و خارج از کشور از جمله جشنواره فیلم کوتاه تهران و مشهد، دریافت تقدیر در دو دوره جشنواره فیلم‌های دانشجویی، نامزد بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم پروین اعتصامی، جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از جشنواره شهر من شیراز، فارغ‌التحصیل از دانشکده صدا و سیما و همچنین نگهدار جمالی به دلیل صداقت در عشق‌ورزی به سینما، سختکوشی در فیلمسازی و شجاعت در تجربه‌اندوزی با استفاده از حداقل امکانات برگزیده شدند.          
در بخش شرکت‌های فیلم‌سازی علی ناجی به دلیل تلاش بی‌وقفه در امر ساخت فیلم‌های داستانی و مستند، نظیر فیلم‌های مستند سیبویه، احمد نیریزی، سینماداران شیراز و همکاری و مشارکت صمیمانه با ادارات و نهادهای مختلف در مورد اجرایی کردن برنامه‌های تصویری، مدیر عامل شرکت فیلم‌سازی ناجی فیلم شیراز برگزیده شد‌.
در بخش آموزشگاه‌های آزاد سینمایی ملیحه مهارات جهرمی به دلیل روابط عمومی قوی در جذب هنرجو، برگزاری دوره‌های آموزشی مفید، به کارگیری اساتید شاخص، ارائه برنامه‌های کارآمد و مدیریت خوب آموزش و مسئولیت در آموزشگاه آزاد سینمایی ظهور در جهرم  و علی زارع قنات‌نویی مدیر آموزشگاه مدرسه کارگاهی سینما در شیراز برگزیده شدند.
در بخش سالن‌های سینما، محمدعلی شکری سبوکی مدیر سینما فلسطین شیراز، خلیل تقی‌‌زاده مدیر سینما مصلی‌نژاد جهرم و سعید حق‌شناس مدیر سینما پیام کازرون به عنوان مدیران سختکوش، فعال، قوی در ارائه مجموعه منظم، سالم و خدمت‌رسانی به مراجعان معرفی شدند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول