اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

تشکل‌های دانشجویی مطالبات خود را پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از تشکل‌های دانشجویی انتظار داریم در مباحث دینی و فرهنگی پیشگام شوند و مطالبت خود را از مسئولان پیگیری کنند.

تشکل‌های دانشجویی مطالبات خود را پیگیری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در حاشیه برگزاری هشتمین گردهمایی دانشجویان قمی سراسر کشور که پنجشنبه شب در تالار بعثت سازمان ملی جوانان برگزار شد، اظهار داشت: برای حفظ دانشجویان قمی در خود قم بومی گزینی باید صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه دانشجویانی که از قم رفته‌اند باید همت کنند و برای خدمت به شهر خود برگردند، تصریح کرد: باید در هنگام انتخاب رشته دانشگاهی دانشجویان، قم را انتخاب کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید در قم ظرفیت دانشگاه‌ها افزایش یابد، افزود: در این چند سال این کار تقریبا صورت گرفته اما به حد مطلوب هنوز نرسیده است.
بنایی با تاکید بر توجه به فعالیت‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: متاسفانه معضل فرهنگی در تمام کشور وجود دارد و به این کار بهای بسیار کمی داده می‌شود.
وی با بیان اینکه دانشجو نیاز به الگویابی دارد، گفت: هنوز به دانشجویان الگوی مطلوب را ارائه نداده‌ایم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دانشجوی قمی به دلیل اینکه در مرکز عالم تشیع زندگی می‌کنند و با توجه به اینکه در روایات آمده است اهل قم برای اهل دنیا حجت هستند، باید از نظر دینی، اسلامی و فهم علمی کامل و برای دانشجویان تمام کشور الگو باشد.
بنایی اضافه کرد: از تشکل‌های دانشجویی انتظار داریم در مباحث دینی و فرهنگی پیشقدم شوند و مطالبت خود را از مسئولان پیگیری کنند.
وی با تاکید بر اینکه چگونگی جذب دانشجوی قمی بستگی به خودی وی دارد، گفت: دانشجویان باید تجربیات خودشان را ارائه و اثبات کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این دانشجویان رشد می‌کنند، وارد سیستم اداری خواهند شد و مدیران فردای آینده قم خواهند بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول