اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

معاون خودکفایی و اشتغال امداد استان تهران در گفت‌وگو با فارس خبر داد

پرداخت وام‌های خوداشتغالی به زنان سرپرست خانوار

خبرگزاری فارس: معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان تهران از پرداخت وام‌های اشتغال به زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: سقف این وام‌ها متفاوت بوده ضمن اینکه متقاضیان برای دریافت این وام‌ها می‌توانند به دفاتر امداد مراجعه کنند.

پرداخت وام‌های خوداشتغالی به زنان سرپرست خانوار
جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس«توانا» با اشاره به اینکه از ابتدای امسال پرونده‌های وام‌های اشتغال در بانک‌ها به جریان افتاده است، اظهار داشت:‌ خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته با بانک‌ها توانسته‌ایم بسیاری از وام‌های اشتغالزایی را از بانک‌ها دریافت کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که باید به آن دقت شود این است کمیته امداد از ابتدای امسال حمایت ویژه‌ای را از مددجویان و نیازمندان در حوزه اشتغال انجام می‌دهد به طوری که ضمانت وام‌های اشتغال زایی را مجموعه امداد به عهده گرفته است.

شیخ پور اضافه کرد: سقف‌ وام‌های اشتغال امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است ضمن اینکه در 2 ماه گذشته شاهد پرداخت وام‌ها با مبلغ جدید هستیم.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان تهران بیان داشت: در سال گذشته امداد استان تهران توانست رشد خوبی را در حوزه خودکفایی مددجویان انجام دهد و آمار قابل قبولی از مددجویان از چرخه حمایتی امداد خارج شدند ضمن اینکه امیدواریم امسال نیز سقف مددجویان توانمند افزایش یابد.

وی اضافه کرد: با حمایت کمیته امداد امسال پرداخت وام‌های اشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار افزایش یافته است و افراد متقاضی می‌توانند به دفاتر امداد مراجعه واز این تسهیلات بهره ببرند.
انتهای پیام/گ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول