اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قائمشهر خبر داد:

افتتاح هنرستان‌های ورزش در قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش قائمشهر از افتتاح دو هنرستان دخترانه و پسرانه ورزش در آغاز سال تحصیلی جدید در قائمشهر خبر داد.

افتتاح هنرستان‌های ورزش در قائمشهر
محمدحسین امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان قائمشهر با بیان اینکه بیشتر از 80 درصد مدارس قائمشهر تک‌شیفت شدند اظهار داشت: با توجه به ساخت و سازفراوان مدارس توسط دولت نهم و دهم، ولی قائمشهر به دلیل بافت قدیمی و فرسوده و نیز تراکم بالای جمعیتی نیازمند اعتبارات بیشتری برای نوسازی و احداث مدارس جدید است.
وی خاطرنشان کرد: 60 درصد مدارس ابتدایی، 81 درصد مدارس راهنمایی و 100 درصد دبیرستان‌های قائمشهر تک شیفت شدند.
 
*سرویس‌های مدارس شرکتی و برچسب‌دار می‌شوند
 رئیس آموزش و پرورش قائمشهر در مورد آیین نامه مصوب دولت درباره سرویس‌های مدارس تصریح کرد: با هماهنگی اداره آموزش و پرورش، سازمان حمل و نقل و شهرداری قائمشهر، مقرر شد تمامی سرویس‌های مدارس، در قالب شرکت‌ها قرار بگیرند تا بعد از تایید فنی خودرو و نیز صلاحیت راننده، برچسب‌های تعیین شده بر سرویس مورد تایید نصب شود.
وی با درخواست از مسئولان شهرستان برای معرفی رانندگان مناسب به شرکت‌ها تاکید کرد: امسال همکاری خوبی از سوی پلیس راهور، فرمانداری، شورا و شهرداری انجام شد تا بر اساس قانون با راننده هر نوع وسیله نقلیه‌ای که بیشتر از میزان قانونی دانش‌آموز سوار کرده است برخورد قانونی صورت گیرد.
امیری با اشاره به افتتاح هنرستان‌های دخترانه و پسرانه ورزش در قائمشهر اظهار داشت: این هنرستان‌ها باید در نزدیکی مجتمع‌های ورزشی ایجاد شود که در سال تحصیلی جدید، دبیرستان پسرانه شریف العلما و دبیرستان دخترانه فدک به علت دارا بودن همین فاکتور به هنرستان‌های ورزش تبدیل شدند.
انتهای پیام/ص30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول