اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقابل دیدگان پلیس خراسان جنوبی؛

تریلر حمل گچ یک پراید را زیرگرفت

خبرگزاری فارس: مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بیرجند گفت: اوایل هفته در حادثه‌ای عجیب تریلر حمل گچ یک دستگاه پراید را مقابل دیدگان پلیس در پلیس راه بیرجند زیر گرفت و با برخورد با یک دستگاه تریلر حمل ماشین نیز آتش گرفت.

تریلر حمل گچ یک پراید را زیرگرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی حسینی پنجشنبه‌شب در بررسی حوادث آتش‌نشانی امسال اظهار داشت: برخورد یک دستگاه تریلر دانگ فنگ حامل بار گچ با یک دستگاه پراید و تریلر حامل خودرو نزدیک پلیس راه حادثه‌ساز شد.
وی تاکید کرد: با توجه به شدت حادثه و آتش گرفتن تریلر دانگ فنگ و وخامت حال سرنشینان پراید بلافاصله آتش نشانان ایستگاه پنج و تیم امداد و نجات ایستگاه یک به محل حادثه اعزام شدند و ضمن اطفاء حریق نسبت به خارج کردن مصدومان از داخل خودروها اقدام کردند.
حسینی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بیرجند گفت: هفته گذشته ورود سگ غیر اهلی به یک منزل مسکونی در امیرآباد نیز سبب وحشت ساکنان و کشاندن آتش‌نشانان به محل شد.
حسینی افزود: این سگ که به خاطر باز بودن درب و مجاورت منزل با بیابان وارد آن شده بود توسط امدادگران گرفته و از منزل خارج شد.
وی از تماس فردی مضطرب با سامانه 125 و اطلاعات وی در مورد آتش گرفتن یک منزل مسکونی در خیابان 17 شهریور و اعزام آتش‌نشانان ایستگاه یک میدان امام در کمتر از یک دقیقه به محل حادثه خبر داد.
مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بیرجند گفت: این حادثه بر اثر آتش زدن ضایعات داخل تنور و رعایت نکردن مسائل ایمنی به سایر نقاط منزل نیز سرایت کرده که سبب بروز خساراتی به ساختمان شده بود.
حسینی به شهروندان هشدار داد: بدون رعایت نکات ایمنی و تهیه شیر آب پرفشار و تعدادی کپسول اطفاء حریق از آتش زدن هرگونه ضایعات قابل اشتعالی در داخل منزل خودداری کنید.
 مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بیرجند گفت: ساعت 15:28 دقیقه روز گذشته آتش گرفتن یک دستگاه مزدای دو کابین در کیلومتر پنج جاده بیرجند زاهدان به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و مأموران آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان در محل حادثه حاضر شدند.
حسینی تهیه و داشتن کپسول آتش‌نشانی مناسب در خودرو و منزل را یکی از واجبات دانست و تصریح کرد: سرعت زیاد و عدم کنترل خودروی روآ در خیابان صیاد شیرازی نیز آتش‌نشانان ایستگاه یک میدان امام را به محل حادثه کشاند.
وی افزود: با توجه به گازسوز بودن خودرو و نشت گاز آتش نشانان کلیه اقدامات لازم را برای جلوگیری از آتش‌سوزی انجام داده و نسبت به ایمن‌سازی اقدام کردند.
مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بیرجند به امکانات این مجموعه اشاره کرد و گفت: نخستین خودروی آتش‌نشانی شهرداری بیرجند از نوع زیل روسی در تاریخ 10 آبان سال 54 از جلفا خریداری شد و یک نفر راننده و دو نفر آتش‌نشان آموزش‌های لازم را فرا گرفته و دایره آتش‌نشانی در محل شهرداری اقدام به خدمت‌رسانی به شهروندان کرد و از آن زمان بود که امکانات افزایش یافت.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول