اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد:

کاهش 19 درصدی تصادفات در جاده‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: پنج ماه نخست سال جاری شاهد کاهش 19 درصدی در تصادفات جاده‌ای آذربایجان غربی هستیم.

کاهش 19 درصدی تصادفات در جاده‌های آذربایجان غربی
علی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پنج ماه نخست سال جاری شاهد کاهش 28 درصدی در میزان تصادفات فوتی در جاده‌های آذربایجان غربی هستیم.
وی با بیان اینکه این میزان کاهش بر اثر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان میسر شده است، تصریح کرد: قانونمند بودن رانندگان سبب کاهش آمار تصادفات در استان می‌شود.
این مسئول با تاکید بر خود کنترلی رانندگان، افزود: خود کنترلی زمینه جلوگیری از بسیاری از تصادفات را توسط رانندگان سبب می‌شود و لازم است رانندگان به این موضوع توجه جدی و ویژه‌ای داشته باشند.
سعیدی با اشاره به فوت 207 نفر در سوانح رانندگی آذربایجان غربی در پنج ماه نخست سال جاری، بیان کرد: این تعداد در مدت زمان مشابه سال گذشته 289 نفر بود.
رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به کاهش افراد فوت شده در سوانح رانندگی در جاده‌های آذربایجان غربی، اضافه کرد: در این مدت شاهد کاهش تعداد افراد فوت شده به تعداد 82 نفر هستیم.
سعیدی با تاکید بر قانونمندی و رعایت ضوابط موجود در این زمینه،‌ گفت: باید به قدری قانونمند باشیم که بتوانیم مدیریت اصولی و درستی با همکاری مردم در این زمینه اعمال کنیم.
وی با اشاره به آمار تصادفات جرحی در پنج ماه نخست سال جاری، افزود: در این مدت یک هزار و 52 تصادف جرحی در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته یک هزار و 110 فقره بود.
این مسئول از کاهش پنج درصدی وقوع تصادفات جرحی در جاده‌های استان خبر داد و تصریح کرد: بر اثر وقوع تصادف در پنج ماه نخست سال جاری در جاده‌های آذربایجان غربی، 213 نفر مجروح شده‌اند که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.
اتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول