اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد:

3 تصادف منجر به فوت در سبزوار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سبزوار از سه فقره تصادف منجر به فوت در این شهرستان خبر داد.

3 تصادف منجر به فوت در سبزوار
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، قنبرعلی آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور سبزوار به شاهرود تعداد چهار نفر مصدوم و یک نفر از سرنشینان این خودرو  فوت کرد.
وی همچنین افزود: براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور سبزوار به آریان دو نفر از سرنشینان خودروی پژو مصدوم می‌شوند که یکی از آنها به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان می‌سپارد. 
رئیس پلیس سبزوار نیز ادامه داد: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در جاده روستایی چاهک به شهر سلطان آباد راکب موتور سیکلت به علت صدمات وارده فوت می‌کند.
وی در ادامه گفت: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه خودرو تریلی راکب موتور سیکلت جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار افزود: در پی گزارش پاسگاه انتظامی زعفرانیه این فرماندهی، مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور سبزوار ـ مشهد مأموران پلیس در محل حادثه حضور یافتند که بر اثر تصادف یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه تریلی در کیلومتر 15 جاده سبزوار به مشهد سرنشین موتور سیکلت که مردی 58 ساله بود در دم جان می‌سپارد.
آزادواری افزود: خودروی تریلی به علت نقص فنی در کنار جاده متوقف بوده که راکب موتور سیکلت با قسمت عقب خودرو برخورد می‌کند.
یکی از کارشناسان پلیس راه نیز علت تصادف را بی‌احتیاطی راکب موتور سیکلت و توجه نکردن کافی به جلو عنوان کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول