اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری نشست جهاد و دفاع از منظر قرآن در ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: نشستی با عنوان جهاد و دفاع از منظر قرآن در ابهر برگزار می‌شود.

برگزاری نشست جهاد و دفاع از منظر قرآن در ابهر
مجید مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: عصر روز جمعه یکم مهر ماه سال جاری نشستی با عنوان جهاد و دفاع از منظر قرآن با حضور حجت‌الاسلام عابدینی امام جمعه قزوین در سالن اجتماعات فرهنگسرای نور اداره ارشاد ابهر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از آنجا که هر جامعه اسلامی چنانچه بخواهد وفادار به اسلام بماند به مذاق بسیاری از دولت‌ها خوش نخواهد آمد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر تصریح کرد: از این رو داشتن روحیه جهاد و دفاع در جامعه اسلامی ایران که بیش از هر کشور دیگری در مقابل زورمداران ایستاده بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
وی همچنین از برگزاری  مراسم بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی در این شهرستان خبر داد و افزود: این مراسم 27 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.
 وی ادامه داد: این مراسم با حضور و سخنرانی دکتر سید علی موسوی گرمارودی در سالن اجتماعات فرهنگسرای نور اداره ارشاد این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر برگزاری دو کارگاه تخصصی نیز پیرامون شعر و ادبیات معاصر را از دیگر برنامه های این مراسم عنوان کرد.
وی گفت: این کارگاه‌ها با حضور استاد گرمارودی، معلمان ادبیات و اعضای شعر و ادب شهرستان برگزار می‌شود.
 مرادی بیان داشت: این مراسم در راستای پاسداشت و ارج نهادن به این روز و همچنین گرامیداشت یاد و نام استاد سید محمد حسین شهریار، با حضور اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ابعاد شخصیتی استاد شهریار اظهار داشت: اشعار نغز استاد شهریار گنجینه ارزشمندی است که آوازه آن گستره جهانی دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر افزود: استاد شهریار طبعی توانا داشت و عمق تعلقات دینی و توجهات مذهبی وی به اندازه‌ای است که عشق به ائمه اطهار (ع) در اکثر اشعار او آشکار است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول