اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس اعلام شد

تمبر یادبود صنایع دستی اکو آماده چاپ شد

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی اداره کل پست خراسان شمالی گفت: تمبر یادبود نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو آماده چاپ شد.

تمبر یادبود صنایع دستی اکو آماده چاپ شد
حسین رادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: طراحی تمبر یادبود نمایشگاه صنایع دستی اکو انجام شده و انتشار آن به زودی صورت می‌گیرد.
وی افزود: براساس برنامه قرار است تا این تمبرهای یادبود علاوه بر عرضه در پست، در اختیار غرفه‌های خارجی و داخلی شرکت‌ کننده در نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو قرار بگیرد.
رادی با اشاره به برپایی غرفه پست استان در این نمایشگاه اظهار داشت: در این غرفه تمام خدمات پستی برای مهمانان، مسافران و شهروندان ارائه می‌شود.
وی یکی از مهم‌ترین اهداف برپایی این غرفه را سهولت در پست بسته‌های صنایع دستی بازدیدکنندگان به اقصی نقاط عنوان کرد.
رئیس روابط عمومی اداره کل پست خراسان شمالی تصریح کرد: این خدمات توسط شرکت پست خراسان شمالی تأمین شده و تا پایان روز برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو قابل ارائه خواهد بود.
وی اظهار داشت: در این غرفه همچنین چاپ تمبر شخصی برای مهمانان و بازدیدکنندگان قابل ارائه بوده و تجهیزات مربوط به این خدمات در محل نمایشگاه ایجاد شده است.
رادی با بیان اینکه بازار الکترونیک توسط پست در این غرفه ایجاد شده است، گفت: در قالب این بازار الکترونیکی کالا و خدمات تولید کنندگان و فروشندگان از جمله فعالان صنایع دستی به مردم معرفی و در قالب خرید پستی قابل ارائه خواهد بود.
وی راه‌اندازی وب کیوسک اطلاع‌رسانی را از دیگر خدمات ارائه شده در این غرفه عنوان کرد و گفت: بازدیدکنندگان و مهمانان نمایشگاه صنایع دستی اکو برای دریافت خدمات پستی می‌توانند به غرفه شرکت پست خراسان شمالی در سالن شماره یک ( صنایع دستی استان‌ها ) مراجعه کنند.
نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو از 20 شهریور جاری در بوستان ملی بش‌قارداش راه‌اندازی شده و تا 26 شهریور ادامه خواهد داشت.
بر‌اساس آمار ارائه شده از سوی ستاد هفته فرهنگی اکو در خراسان شمالی روزانه 20 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول