اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

نمایشگاه اکو در تعاملات فرهنگی نقش موثری دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو در تبادل و تعاملات فرهنگی نقش موثری دارد.

نمایشگاه اکو در تعاملات فرهنگی نقش موثری دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو، حسینعلی یوسفعلی‌زاده اظهار داشت: یکی از راه‌های آشنایی و ارتباط کشورها با یکدیگر از طریق آشنایی با تاریخ، آداب، ذوق، هنر و صنایع دستی آن ملت‌ها است.
وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی، هنری با رویکرد اقتصادی به ویژه در گستره بین‌المللی، زمینه ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه است.     
یوسفعلی‌زاده اظهار داشت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو کار ارزشمند و بی نظیری است، چرا که فعالیت‌های فرهنگی و هنری با رویکرد اقتصادی زمینه ساز پیشرفت و توسعه می‌شود.      
وی ظرفیت حضور غرفه داران در نمایشگاه را بسیار خوب و عالی ارزیابی کرد و گفت: حضور هنرمندان استان و تنوع کار صنایع هنری که از استان‌های کشور در نمایشگاه ارائه شده مطلوب و مثبت است.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار داشت: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنایع دستی و ظرفیت‌های هنری هر منطقه به خوبی ارائه شده که زمینه‌ای مناسب برای آشنایی با این ظرفیت‌ها است.     
وی یکی از راه‌های آشنایی و ارتباط کشورها با یکدیگر را از طریق آشنایی با تاریخ، آداب، ذوق، هنر و صنایع دستی آن ملت‌ها دانست و گفت: برگزاری این نمایشگاه در تبادل و تعاملات فرهنگی نقش موثری دارد.     
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی حضور پر شور و بی نظیر مردم در نمایشگاه را نشان از حسن علاقه‌مندی و کنجکاوی مردم نسبت به موضوعات تاریخی، فرهنگی و هنری برشمرد.       
وی زمان و مکان برگزاری نمایشگاه را یکی از نقاط مثبت مورد ارزیابی نمایشگاه دانست و افزود: انتخاب منطقه گردشگری بش قارداش، در جذب گردشگران و بازدیدکنندگان به این رخداد بزرگ فرهنگی، یک حسن انتخاب است. 
یوسفعلی‌زاده برنامه‌های جنبی نمایشگاه اعم از برپایی سیاه چادرها، عصرهای فرهنگی، کشتی باچوخه و ... را یک نقطه قوت عنوان کرد. 
وی فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یکی از ظرفیت‌های خوب و ارزشی کشور خواند و تصریح کرد: آشنایی با ظرفیت‌ها و دستاوردهای انقلاب در ایجاد روابط بین ملت‏های مسلمان و همسایه تأثیر بسزایی دارد.       
نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو در استان خراسان شمالی از 20 شهریور به مدت یک هفته در بوستان ملی بش قارداش بجنورد دایر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول