اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بجنورد:

بازار هفتگی صنایع دستی در بجنورد راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بجنورد بر راه‌اندازی بازار هفتگی صنایع دستی در مرکز این شهرستان تاکید کرد.

بازار هفتگی صنایع دستی در بجنورد راه‌اندازی شود
محمدرضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: برپایی بازار هفتگی صنایع دستی در این شهر علاوه بر آنکه فرصت خوبی برای ارائه آثار صنایع دستی صنعتگران استان به شمار می‌رود، در ترویج فرهنگ استفاده از صنایع دستی چه به عنوان هدیه و یا تزیین منازل شهروندان بسیار قابل توجه است.
وی با بیان اینکه برپایی این بازار می‌تواند در دوشنبه بازار بجنورد برنامه‌ریزی شود، افزود: فرمانداری برای همکاری در برپایی این بازار هفتگی آمادگی لازم را دارد.
اکبری تصریح کرد: برای توسعه و تقویت صنایع دستی همچنین اختصاص غرفه‌هایی در دوشنبه بازار این شهر و یا روز بازارها می‌تواند در دستور کار متولیان قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو که با پیگیری‌های استاندار خراسان شمالی تحقق یافته به توسعه این بخش در استان خواهد انجامید، افزود: نقش و جایگاه صنایع دستی استان به سبب تنوع در این نمایشگاه بیش از پیش آشکار شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بجنورد گفت: توانمندی‌های استان در بخش صنایع دستی نسبت به خیلی از استان‌ها بالاتر است و علاوه بر ارزش صنایع دستی خراسان شمالی از تنوع زیادی نیز برخوردار است.
اکبری همچنین با تاکید بر نقش رسانه‌ها در انعکاس این رخداد بزرگ افزود: خوشبختانه رسانه‌های استان چه قبل از برپایی و چه در حین برگزاری نمایشگاه، بازتاب خوبی را از برپایی این رویداد داشته‌اند.
وی تصریح کرد: یقیناً رسانه‌ها یکی از ارکان اصلی در برگزاری این رویداد بوده که با تبیین اهمیت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی عضو اکو، ظرفیت‌های صنایع دستی استان و کشور را معرفی کردند.
نخستین نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو که اوایل هفته جاری با حضور رئیس جمهور گشایش یافت، تا 26 شهریور جاری دایر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول