اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار بجنورد:

برپایی نمایشگاه اکو، نقاط قوت و ضعف را شناساند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار بجنورد برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو در مرکز خراسان شمالی را از مهم‌ترین رویدادهای پس از تاسیس این استان برشمرد و گفت: برپایی این نمایشگاه بین‌المللی موجب شد تا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسیم.

برپایی نمایشگاه اکو، نقاط قوت و ضعف را شناساند
امین شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: اکنون این استان به این باور رسیده که توانایی برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای مهم را دارد.
وی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین زمینه‌های برپایی همایش‌ها و نمایشگاه‌های بزرگ در استان تأمین زیرساخت‌های لازم است، گفت: برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو در بجنورد تمام امکانات استان بسیج شده بود.
شکری اجرا و تکمیل باند دوم محور بجنورد به بش‌قارداش در کم‌ترین زمان ممکن را برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو را برشمرد و گفت: البته قرار است تا این محور پس از برگزاری نمایشگاه مجدداً روکش آسفالت و بهسازی شود.
وی همچنین اجرای فاز دوم باغ ایرانی در بوستان بش‌قارداش توسط شهرداری را مورد اشاره قرار داد و گفت: اجرای این پروژه به دلایل مختلف مدت‌ها معطل مانده بود که برگزاری این نمایشگاه بهانه‌ای شد که ظرف چند هفته این فاز نیز اجرایی شود.
معاون عمرانی فرماندار بجنورد اضافه کرد: اکنون برپایی این نمایشگاه تجربه ذی قیمتی برای دستگاه‌های استان بوده تا در برنامه‌های بعدی با آمادگی هرچه بیشتر این گونه رویدادهای فرهنگی را میزبانی کنند.
وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو، بر تأمین امکانات مورد نیاز برای برپایی هرچه بهتر این نمایشگاه در دوره‌های آتی تاکید کرد.
نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو از 20 شهریور جاری در بوستان ملی بش‌قارداش راه‌اندازی شده و تا 26 شهریور ادامه خواهد داشت.
بر اساس آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی روزانه 20 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول