اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق شمال کرمان خبر داد:

کاهش 3.7 درصدی مصرف برق در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: مصرف برق در پنج ماه نخست جاری در استان کرمان کاهش 3.7 درصدی را نشان می‌دهد.

کاهش 3.7 درصدی مصرف برق در کرمان
منصور شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تعهدات خود را به مجمع ‌توانیر محقق کرد و پیک بار به نحو مطلوبی مدیریت شد.
وی با بیان اینکه در تابستان سال جاری برخلاف دمای بالای هوا هیچ یک از مشترکان ‌به ویژه در بخش صنعتی مشکل جدی نداشتند، بیان داشت: این شرکت برای تأمین برق مطمئن به مشترکان تلاش می‌کند.
شجاعی به افزوده شدن 12 هزار و 32 مشترک جدید در تعرفه‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در پنج ماه نخست سال جاری اشاره و تصریح کرد: در این مدت تعداد مشترکان 21.8 درصد افزایش یافت.
وی میزان مصرف انرژی برق در شمال استان کرمان در پنج ماهه نخست سال جاری را یک میلیون و 439 هزار و 397 مگاوات ساعت ذکر کرد و گفت: از این میزان 25 درصد در بخش خانگی و 49.5 درصد در بخش کشاورزی مصرف شده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.7 درصد کاهش داشته است.
شجاعی بیان کرد: تلاش در وصول به موقع هزینه‌های برق مصرفی می‌تواند ما را در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم یاری کند.
وی با قدردانی از‌ پرداخت به موقع قبض برق مصرفی مشترکان شمال استان کرمان گفت: همکاری شهروندان در پیک بار تابستان سال جاری بسیار مناسب بود.  
شجاعی همچنین از برق‌رسانی به متقاضیان فاقد شبکه روستای جوادیه فلاح نوق رفسنجان با اعتباری افزون بر 840 میلیون ریال خبر داد و افزود: 5 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف در این منطقه احداث و 137 دستگاه چراغ نصب شد.
وی بیان کرد: همچنین‌ ساکنان روستای حسین‌آباد مصلای کشکوئیه نیز با احداث مجموعه یک‌هزار و 60 متری شبکه فشار ضعیف و متوسط، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 100 کاوا و 30 دستگاه چراغ 50 وات بخار سدیم با اعتباری افزون بر 330 میلیون ریال از نعمت برق برخوردار شدند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول