اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 32 میلیارد ریالی؛

پروژه­های توزیع برق سمنان بهره­برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: پروژه­های صنعت توزیع برق استان سمنان با صرف اعتباری به مبلغ 32 میلیارد و 208 میلیون ریال، در هفته دولت بهره­برداری می­‏شوند.

پروژه­های توزیع برق سمنان بهره­برداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به تامین برق روستایی در قالب این طرح‏ها اشاره کرد.
سیدمحمد موسوی­زاده گفت: تامین برق 12 روستای زیر 20 خانوار استان در شهرستان­های سمنان، شاهرود، مهدیشهر و دامغان به انجام رسیده و با اعتباری به مقدار 4 میلیارد و 916 میلیون ریال بـه بهره‌برداری خواهند رسید.
وی یادآور شد: از مجموع 12 روستای برق­دار شده که دارای 99 خانوار هستند، هشت روستا از طریق احداث شبکه و تأسیسات توزیع برق و چهار روستا نیز با بهره­گیری از سیستم فتوولتائیک (انرژی خورشیدی) تامین برق شده­اند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان برق­رسانی به پروژه­های مسکن مهر را از دیگر پروژه­های قابل افتتاح در هفته دولت اعلام کرد و افزود: 52 کیلومتر شبکه برقرار و 130 دستگاه پست هوایی برق نیز در این طرح نصب شده است.
وی افزود: اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 217 میلیون ریال صرف این پروژه­ها شده و احداث تأسیسات برق‌رسانی همچنان ادامه دارد.
موسوی­زاده پروژه بهینه­سازی روشنایی معابر استان را از دیگر طرح­های قابل افتتاح این شرکت عنوان و خاطرنشان کرد: 3 هزار و 555 دستگاه چراغ در سامانه روشنایی معابر استان به لامپ‌های پربازده 50 وات تبدیل و 3 میلیارد و 40 میلیون ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.
وی همچنین اجرای پروژه بهینه­سازی روشنایی معابر بلوار سعدی سمنان را از دیگر پروژه­های قابل افتتاح اعلام کرد و یادآور شد: برای اجرای این پروژه، یک هزار و 70 متر شبکه فشارضعیف زمینی، 28 اصله پایه و 56 دستگاه سرچراغ معابر احداث شده و با هزینه­ای به مبلغ 35 میلیون و 700 هزار ریال آماده بهره‏برداری است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول