اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

پاسخگویی به مردم شاخصه دولت ولایت‌مدار است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: برطرف کردن مشکلات مردم و پاسخگویی به اقشار مختلف جامعه شاخصه دولت ولایت‌مدار نهم و دهم است.

پاسخگویی به مردم شاخصه دولت ولایت‌مدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در منطقه طولارود تالش اظهار داشت: خدماتی که نظام اسلامی برای رفاه و آسایش مردم در تمام نقاط کشور انجام میدهد، قابل ستایش و بینظیر است و هیچ‌کس نمیتواند منکر این خدمات شود، یا آن را به نفع خود مصادره کند.
وی افزود: مردم فهیم گیلان باید وضعیت فعلی و خدماتی که در سایه نظام اسلامی به آنها شده است، با گذشته مقایسه کنند تا عمق این خدمت را دریابند.
استاندار گیلان گفت: سپاسگزاری از نعمات الهی که وجود انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین نعمت خداوند بر مردم است، وظیفه همگان محسوب میشود تا خداوند باران رحمت و تفضل خود را بیشتر کند.
وی ادامه داد: در دولت نهم و دهم خواسته‌های مردم روستاهای محروم تغییر کرده و تمام امکاناتی که در شهرها وجود دارد، اکنون روستائیان از آن برخوردار هستند و امسال شاهد افتتاح دهها پروژه عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با هفته دولت در گیلان هستیم.
این مسئول تعداد طرح‌های عمرانی افتتاح شده گیلان در هفته دولت را یک‌هزار و 114 پروژه با بیش از 78 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این حجم از پروژه‌ها شامل بخش دولتی و خصوصی است که در زمینه‌های مختلف افتتاح می‌شود. 
وی بیان داشت: باید دولتمردان و مسئولان از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنند و خدمات دولت خدمتگزار را به نظر مردم برسانند.
نماینده عالی دولت در گیلان با مقایسه دوران انقلاب با پیش از آن، خاطرنشان کرد: امروز ساختار نظام مدیریتی کشور ما در دنیا مطرح بوده و ارتباط ملت و دولت منحصر به‌فرد و تنگاتنگ است. 
وی، برجسته‌ترین خصوصیت هفته دولت را حسابرسی از کار تلاش و فرصتی برای ارزیابی خدمت‌رسانی خود به مردم عنوان کرد. 
سعادتی گفت: هفته دولت یادآور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیای روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.
فرماندار تالش نیز در این مراسم  با تبریک هفته دولت اظهار داشت: مجتمع جایگاه اختصاصی عرضه سوخت خودرو تالش در زمینی به مساحت 13 هزارمترمربع و اعتبار 25 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است.
رضا دوست‌جلالی افزود: این مجتمع داری پمپ بنزین، نمازخانه، کافی شاپ، کارواش و جایگاه سوخت در حال تکمیل است و برای 20 نفر اشتغالزایی می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول