اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مداحان توان پاسخگویی به سئوالات شرعی را داشته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: مداحان باید با افزایش اطلاعات و دانش خود، توان پاسخگویی به سئوالات شرعی جامعه را داشته باشند.

مداحان توان پاسخگویی به سئوالات شرعی را داشته باشند
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استاندار‌ی کرمانشاه، سید دادوش هاشمی در پنجمین ضیافت نور و محفل انس با قرآن که با حضور قاریان و مداحان اهل بیت (ع) در مسجد استانداری برگزار شد، افزود: در این محفل قرآنی جا دارد که فرصت را غنیمت شمارده و از زحمات و تلاش‌های قاریان و مداحان در طول یکسال گذشته در روشنگری جامعه تقدیر و تشکر کنیم.
وی با بیان اینکه قاریان با قرائت قرآن و مداحان با مداحی در خصوص مظلومیت‌های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آرامبخش قلب‌ها در جامعه هستند، خاطر‌نشان کرد: اخلاق شما الگو جامعه است و مردم جامعه به سخن و کلام شما اعتقاد راسخ دارند؛ بنابراین رفتار و سکنات شما باید متغیر با جامعه باشد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جامعه اطلاعاتی امروز تصریح کرد: جامعه امروز جامعه اطلاعاتی است و هر کس که بخواهد در برنامه‌های کاری خود پیشرفت داشته باشد باید به دانش و اطلاعات روز مجهز شود لذا مداحان باید با افزایش اطلاعات و مطالعات خود توان پاسخگویی به سئوالات شرعی و شبهات جامعه را داشته باشند.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مداحان هر چه بیشتر به دانش و اطلاعات روز مجهز باشند قوی‌تر میتوانند از اصول دین و مذهب دفاع کنند.
هاشمی خواستار برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مداحان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی شد.
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه مداحان باید با صحبت‌ها و بیانات خود مردم را بیش از پیش با فضائل، حکمت‌ها و اخلاق نیک اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آشنا کنند اظهار امیدواری کرد ؛از استان کرمانشاه مداحان و قاریان به نامی بیش از گذشته تحویل جامعه ایران شود.
در این مراسم چند تن از قاریان به تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم و همچنین چند تن از مداحان به مدیحه‌سرایی در خصوص مظلومیت‌های حضرت علی (ع) پرداختند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول