اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان:

همدان رتبه برتر کشف سرقت را در کشور دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی همدان گفت: همدان رتبه برتر کشور را در زمینه کشف سرقت دارد.

همدان رتبه برتر کشف سرقت را در کشور دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ملایر، امنیت را یکی از مهمترین نیازهای انسان خواند و افزود: زمانی که دو نعمت سلامتی و امنیت به خطر می‌افتد متوجه ارزش و اهمیت آن می‌شویم.
وی اوضاع امنیتی استان و شهرستان ملایر را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: هر جا که وحدت، وفاق و همگرایی باشد موفقیت را نیز به دنبال خود دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان اظهار داشت: اعضای شورای تأمین در استان با همکاری و همدلی می‌توانند در بهبود مستمر امنیت استان مثمر ثمر باشند.
وی تأکید کرد: مسئولان اجرایی استان باید در راستای ارتقای امنیت جامعه پرقدرت و دلسوزانه نیروی انتظامی استان را یاری رسانند.
معصوم‌بیگی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت‌های اخیر ناجا در استان اشاره کرد و ابراز داشت: برخورد جدی با اراذل و اوباش مهمترین اولویت نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: اگر تمام مأموریت‌های نیروی انتظامی تعطیل شود برخورد با اراذل و اوباش همیشه وجود دارد به طوری که با قوت و مستمر برخورد جدی با مخلان امنیت را در دستور کار داریم.
فرمانده نیروی انتظامی همدان تأکید کرد: 93 درصد سرقت‌ها در پنج ماه گذشته در همدان کشف شده و رتبه برتر کشور را در زمینه کشف به دست آورده‌ایم.
وی این موفقیت‌ها را حاصل تلاش شبانه‌روزی پرسنل خدوم و پلیس تخصصی نیروی انتظامی خواند و ابراز داشت: برای به حداقل رسیدن سرقت‌ها باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.
معصوم‌بیگی بر همکاری مردم جامعه در همه زمینه‌ها از جمله اطلاع‌رسانی به موقع به نیروی انتظامی تأکید کرد تا شاهد ارتقای بیش از پیش امنیت باشیم.
فرمانده سابق نیروی انتظامی ملایر نیز گفت: مسئولان باید برای حفظ سلامت و امنیت مردم بهترین راهکارها و مناسب‌ترین برنامه‌ریزی‌ها را داشته باشند.
سرهنگ رسول مرادی موفقیت‌های اخیر ملایر را شامل دستگیری سارقان کابل‌های برق و دستگیری 9 نفر از اراذل و اوباش خطرناک برشمرد و ابراز داشت: مرم نیز از این حرکت نیروی انتظامی رضایت خود را به طرق مختلف نشان دادند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر نیز به اولویت‌های 13 گانه نیروی انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: طبق قانون همه برنامه‌هایمان را عملی می‌کنیم که مهمترین آن برخورد با مخلان امنیت است.
سرهنگ ابراهیم سعیدی ملایر را محیط فرهنگی و علمی برشمرد و ابراز داشت: تأمین امنیت ملایر مهمترین هدف ما به شمار می‌رود.
در پایان از خدمات رسول مرادی تقدیر و ابراهیم سعیدی به عنوان فرمانده انتظامی ملایر منصوب شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول