اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

حرکت دولت در جهت توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: برآیند و حرکت دولت در جهت توسعه و پیشرفت کشور است و این امر از نقاط مثبت کابینه دهم به شمار میآید.

حرکت دولت در جهت توسعه کشور است
حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: اگر بدون حب و بغض و لحاظ کردن نظرات و دیدگاه‌های حزبی و سیاسی به عملکرد دولت دهم نگاه کنیم، درمییابیم که این مجموعه خدمات بسیار ارزشمندی به مردم ارائه داده است.
وی افزود: البته نقاط ضعف و اشکالاتی وجود دارد که طبیعی است و هیچ دولتی به غیر از حکومت پیامبر گرامی اسلام (ص) و معصومان (ع)  خالی از نقص نخواهد بود.
این مسئول ادامه داد: اگر نقاط ضعف و قوت دولت دهم را در کنار هم قرار دهیم‌، میبینم که مثبت‌ها به مراتب بیشتر از کاستیها بوده و حرکت کلی دولت به سمت توسعه و پیشرفت کشور است.
گروسی در پاسخ به این سوال که مهمترین دستاورد دولت دهم چیست، گفت: در موضوعاتی چون سفرهای استانی، هدفمندی یارانه‌ها و بالاخص دفاع از حقوق حقه ملت ایران در بحث انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دولت دهم دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای کشور داشته است.
وی با تاکید بر اینکه تحقق اهداف مورد نظر دولت و همچنین اجرای اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران مانند سند چشم‌انداز بیست ساله، بدون همکاری و تعامل تمام قوای سه‌گانه و نهادهای دیگر میسر نخواهد بود، گفت: همه باید دولت را برای رسیدن این اهداف یاری کنیم.
نماینده مردم شهریار در مجلس ادامه داد: در این میان سهم و نقش مجلس و دستگاه قضایی بیش از دیگران است و اتحاد و همدلی سه قوه در نهایت منجر به پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.
گروسی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان ارشد نظام همگی زیر نظر ولایت حرکت کرده و در صورت توجه کافی و کامل به رهنمودهای رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی آینده‌ای روشن در انتظار ایران اسلامی خواهد بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول