اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 1000 نفر از حاملان قرآن؛

همایش حافظان قرآن در استهبان آغاز شد

خبرگزاری فارس: دهمین و بزرگترین جشن فارغ‌التحفیظی حافظان قرآن کشور دقایقی پیش با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر قرآنی استهبان آغاز شد.‌

همایش حافظان قرآن در استهبان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان، در آئین افتتاحیه این همایش مدیر مسئول موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) استهبان اظهار داشت: این موسسه قرآنی از بزرگترین و برترین موسسه‌های قرآنی کشور است.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی اضافه کرد: حرکت به سمت افتخارآفرینی در عرصه‌های بین‌المللی و معرفی به عنوان یک موسسه نمونه قرآنی در جهان اسلام از برنامه‌های مهم موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان است.
شاهسونی ابراز داشت: همچنین با برنامه‌ریزی و همکاری اداره کل اوقاف استان فارس به دنبال ثبت نهایی اموال این موسسه و ماندگار شدن آن هستیم.
شاهسونی در بخش دیگری از سخنان خود به همایش قرآنی حافظان قرآن اشاره و تصریح کرد: این حافظان قرآن از استان‌های مختلف کشور در کلاس‌های آموزش قرآن موسسه بیت‌الاحزان شرکت کرده‌اند و پس از طی دوره یک ساله موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند.
وی ادامه داد: قرآن‌آموزان در این کلاس‌های آموزشی، دوره حفظ کل قرآن کریم را همراه با حفظ شرح، تفسیر و ترجمه آیات کلام‌الله سپری می‌کنند.
به گزارش فارس، موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از سال 75 فعالیت خود را با روستامحوری از روستای محمدآباد منطقه خیر شهرستان استهبان آغاز و تاکنون نیز با برخورداری از 86 شعبه بیش از 500 حافظ کل قرآن کریم را تقدیم کشور کرده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول