اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تنگستان:

169 نفر متقاضی مشارکت در سرشماری‌اند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تنگستان گفت: تا پایان زمان مقرر برای ثبت نام در سامانه سرشماری سال 90 از شهرستان تنگستان 169 نفر متقاضی مشارکت در اجرای این سرشماری شده‌اند.

169 نفر  متقاضی مشارکت در سرشماری‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، اسماعیل کاظمی صبح امروز در نشست هماهنگی اجرای سرشماری آمار و نفوس و مسکن در شهرستان تنگستان به نقش آمار در برنامه‌ریزی‌های دقیق و کاربردی اشاره و اظهار داشت: آمار دقیق و مستند، یکی از ابزارها و مکانیزم‌های اساسی در تدوین، اجرا و تحقق مطلوب برنامه‌ریزی‌ها است.
وی افزود: آمار، پایه و اساس کار کارشناسی و مدیریت در یک مجموعه اداری است و در صورتی که آمار دقیق و مستند نباشد، برنامه‌ریزی‌های تدوین شده اهداف و سیاست‌های سازمان را محقق نمی‌کند.
کاظمی به تشریح جزییات سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان تنگستان پرداخت و بیان داشت: تا پایان زمان مقرر برای ثبت نام در سامانه سرشماری سال 90 از شهرستان تنگستان 169 نفر متقاضی مشارکت در اجرای این سرشماری شده‌اند.
وی ادامه داد: در شهرستان تنگستان به 76 نفر نیروی اجرایی کارشناس، مسئول و مأمور سرشماری و حدود 10 نفر نیروی ذخیره نیاز است که تا کنون 4 نفر کارشناس فنی شهرستان برای حضور در کلاس‌های آموزشی مرحله اول در مرکز استان به اداره کل آمار و اطلاعات استانداری معرفی شده است.
معاون فرماندار تنگستان همچنین اعلام کرد: در این سرشماری، طبق تحلیل و بررسی‌های انجام شده در تنگستان به 14 مأمور شهری و 32 مأمور روستایی نیاز است که این نفرات به تناسب نیاز در 3 گروه شهری 10 گروه روستایی ساماندهی می‌شوند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این نفرات هر گروه شهری و روستایی یک مسئول گروه نیز دارد و همچنین برای افزایش سطح دقت و صحت آمار، 3 کارشناس بازبین و 11 بازبین نیز تعیین می‌شود.
وی یادآور شد: کلاس‌های آموزشی مرحله اول برای کارشناسان فنی از 26 شهریور تا هفت مهر در شهر بوشهر و مرحله دوم آموزش نیز برای سایر نفرات سرشماری از 16 مهر تا 28 مهر در شهر اهرم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول