اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستارا در مجلس:

بیمارستان آستارا سال 91 افتتاح میشود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 100 تختخوابی آستارا اوایل سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیمارستان آستارا سال 91 افتتاح میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرهاد دلق‌پوش شامگاه چهارشنبه در جمع بهورزان و پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، عرصه بهداشت و درمان و حوزه سلامت جامعه را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: تأمین امکانات بهداشتی و درمانی استاندارد و رسیدگی به زیرساخت‌های اساسی این حوزه یکی از اولویت‌های اصلی مسئولان در راستای خدمت به جامعه و حفظ سلامت بهداشتی و روحی مردم کشور است.
وی با تأکید بر اینکه بحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه بهداشت و درمان باید جدی گرفته شود، افزود: در شهرستان مرزنشین آستارا که سالانه پذیرای خیل عظیم مسافران داخلی و خارجی است، توسعه سلامت عمومی و امکانات همه جانبه درمانی باید در رأس امور باشد.
نماینده مردم آستارا در مجلس، توسعه و نگاه ویژه مسئولان کشور به شهرستان آستارا را مهم دانست و تصریح کرد: توسعه آستارا به‌ویژه در بخش بهداشت و درمان در دستور کار دولت قرار گرفته است.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل توجه بیمارستان 100 تختخوابی آستارا اظهار داشت: دولت با توجه به ضرروت برخورداری شهرستان آستارا از یک بیمارستان مجهز، اعتبارات ویژه‌ای را برای ساخت این بیمارستان در نظرگرفته و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اوایل سال آینده این بیمارستان به بهره‌برداری می‌رسد.
دلق‌پوش به فعالیت بهورزان در حوزه بهداشت و درمان و نظام سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: بهورزها پویندگان امر زندگی و خادمان عرصه سلامت بوده و همواره رسالت پیشگیری و خدمت به همنوعان را اساس فعالیت کاری خود قرار داده‌اند.
وی در ادامه با تأکید بر ضرورت حمایت از نیروهای کارآمد بهورز در حوزه سلامت و درمان اذعان داشت: اساس امروز کشور داشتن نیروهای کارآمد و کاربلد در تمام بخش‌های بهداشت و درمان است و دولت به همراه مجلس شورای اسلامی از وجود نیروهای متخصص به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور در تمام حوزه‌ها حمایت می‌کند.
در پایان این مراسم به تعدادی از بهورزان نمونه شهرستانی و کشوری لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول