اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم؛

بخش همودیالیز بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بخش همودیالیز بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) با حضور حجت‌الاسلام ملکا، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم به بهره‌برداری رسید.

بخش همودیالیز بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) در مراسم افتتاحیه بخش همودیالیز بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص) اظهار داشت: اگر می‌خواهید کاری کنید، سعی کنید بزرگ و ماندگار باشد چون خداوند از انسان‌های جزئی‌نگر کراهت دارد.
وی انفاق را نشانه ایمان و پارسائی دانست و افزود: مردان خیر و بلندهمت در هشت سال جنگ تحمیلی با انفاق مال خود جنگ را پشتیبانی کردند و این از کارهای همیشه جاوید و ماندگار است.
حجت‌الاسلام حسن اکبری با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) ابراز کرد: خداوند در درون هر انسانی سلسله نعمت‌هایی را قرار داده تا به وسیله آنها، به دیگران خدمت کنند؛ اگر این نعمت‌ها را در راه خدا به کار نبست و انفاق نکرد، خداوند این نعمت‌ها را از او می‌گیرد و در اختیار دیگری قرار می‌دهد.
وی تصریح کرد: انسان باید از استعدادها و نعمت‌هایی که خداوند در اختیار او قرار داده است در مسیر تعالی جامعه استفاده کرده و در این راستا گام‌های موثری بردارد.
بخش همودیالیز بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) دارای 15 تخت بوده و با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است که در هر شیفت کاری به 45 نفر خدمت‌رسانی می‌کند و قابل افزایش به سه شیفت کاری است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول