اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزآباد:

مدیریت غرب و شرق در حال فروپاشی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزآباد گفت: مدیریت در جامعه غرب و شرق در حال فروپاشی است.

مدیریت غرب و شرق در حال فروپاشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروآباد، عزیزالله هاشمی‌زاده در جلسه تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید این شهرستان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس برگزار شد اظهار داشت: یکی از وی‍ژگی‌های جمهوری اسلامی ایران تربیت مدیرانی است که می‌توانند نظام را به دنیا معرفی کنند و در این مورد مهم بسیار موفق بوده‌اند.
وی افزود: مدیریت شاخه‌های فراوانی دارد و در کشور‌های غیراسلامی همگی بر این باورند که هدایت جامعه بدون مدیریت امکان ندارد و اسلام از  یک‌هزار و 400 سال قبل با شعار نظم در جامعه حکومت خود را آغاز کرد.
امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: اگر نظم و مدیریت در جامعه حاکم نباشد به یقین جامعه به تزلزل کشیده می‌شود و زلزله ضعف مدیریت در جوامع بشری هر جا را بلرزاند سقف آن بر سر جامعه فرو ریخته می‌شود.
هاشمی‌زاده با اشاره به مدیریت کشورهای غربی اضافه کرد: غرب ضعف دفاعی و علمی ندارد اما ضعف مدیریت آن موجب شد که جنگ جهانی اول و دوم پیش آید.
نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: مدیریت در جامعه غرب و شرق روبه فروپاشی است.
 وی با اشاره به مدیریت اسلامی در کشورهای اسلامی به ویژه در ایران بیان داشت: مدیریت را باید از اسلام آموخت و منشا نگهداری مدیریت اسلامی خون شهدا است.
امام جمعه فیروزآباد تصریح کرد: مسئولان و شخصیت‌های کلیدی ایران با تکیه بر مدیریت اسلامی و وجود مقام معظم رهبری توانسته‌اند خوب بدرخشند.
هاشمی‌زاده در پایان سخنان خود ابراز داشت: پست برای هیچ کس ماندگار نیست و تنها اخلاق، رفتار ،تقوا، مدیریت و خدمتگزاری شما به مردم ماندگار است که امیدواریم فرماندار جدید با همین خصوصیات در قلب مردم باقی بماند.
در ادامه فرماندار سابق بخشی از عملکرد 9 ماهه خود را تشریح کرد و گفت: اگر کمبودی در این مدت در ارائه خدمات وجود داشته مردم آن را به حساب ناتوانی ما گذاشته و کاستی‌ها را بر ما ببخشایند اما از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده کردم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول