اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم مهر ماه امسال؛

همایش وبلاگ‌‌نویسان جوان در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جوانان استان مرکزی از برگزاری نخستین همایش وبلاگ‌ نویسان و گردانندگان سایت‌های خبری استان خبر داد.

همایش وبلاگ‌‌نویسان جوان در اراک برگزار می‌شود
پیمان عین‌القضاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش هفتم مهر ماه ویژه وبلاگ ‌نویسان جوان و نوجوان استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این همایش با موضوع فرصت‌ها و تهدیدها با حضور حمید ضیاعی‌پرور رئیس مرکز مطالعات استراتژیک سایبری و استاد جنگ رسانه‌ای و نرم برگزار خواهد شد.
 رئیس سازمان جوانان استان مرکزی بیان داشت: در حال حاضر 150 وبلاگ‌ در استان فعالیت دارند که اکثر این وبلاگ‌ها ویژه جوانان زیر 30 سال است.
عین‌القضات با اشاره به اهداف برگزاری این همایش یک روزه خاطر نشان ساخت: بالا بردن سطح فرهنگ رسانه‌ای، آشنایی با جرایم رایانه‌ای، نقد وبلاگ‌ها و... از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.
به گفته وی این همایش با همکاری پلیس فتا، استانداری مرکزی، دادگستری، نیروی انتظامی ودیگر ارگان‌های دخیل در این ارتباط برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان جوانان استان مرکزی همچنین از چاپ جلد دوم کتاب بازی‌ نامه خبر داد و گفت: جلد اول این کتاب با موضوع معرفی بازی‌‌های مجاز ایرانی و کنسول‌های خارجی توسط سازمان جوانان جمع‌آوری و به چاپ رسید.
عین‌القضات افزود: جلد دوم این کتاب به موضوع تحلیل بازی‌های غیر مجاز می‌پردازد که به زودی چاپ و منتشر می‌شود.
 وی با اشاره به چاپ نخستین جلد این کتاب بیان کرد: این کتابچه دارای دو بخش معرفی بازی‌های ایرانی و خارجی است که اخیرا به چاپ رسیده است.
رئیس سازمان جوانان استان مرکزی گفت: در بخش معرفی بازی‌های ایرانی که بیوگرافی کامل از شرکت سازنده، محتوای بازی و نوع بازی بر اساس رده سنی را مشخص کرده، سعی شده برخلاف بازی‌های خارجی که قهرمانان هیچ عقبه تاریخی ندارند، از شخصیت‌های دارای عقبه تاریخی همچون گرشاسب در شاهنامه فرودسی استفاده شود تا نسل جوان با هویت اصیل ایرانی بیش از گذشته آشنا شود.
عین‌القضاتی گفت: با چاپ و انتشار این کتابچه خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به کتابچه، بازی‌‌های مناسب برای فرزندانشان را بر اساس آلبوم ارائه شده تهیه کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول