اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی:

کانون وبلاگ‌نویسی رضوی راه‌اندازی میشود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه سومین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های دیجیتال گفت: به منظور پوشش دادن تمام سایت‌ها، نرم‌افزارها و وبلاگ‌هایی که در فضای مجازی با موضوع امام رضا (ع) فعال هستند، کانون وبلاگ‌نویسی رضوی راه‌اندازی می‌شود.

کانون وبلاگ‌نویسی رضوی راه‌اندازی میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، محمدجواد شعبانی اظهار داشت: سعی داریم در قالب این کانون برای اعضا، مجلات الکترونیکی در ایام خاص ارسال کرده و ارتباط خود را در طول سال حفظ کنیم،‌ همچنین به منظور جذب هرچه بیشتر افراد، در این کانون مسابقات مختلف به همراه اعطای جوایز معنوی برگزار می‌شود و راهنمایی‌های لازم در مورد مشکلات فنی که ممکن است برای وبلاگ‌نویسان پیش آید، صورت می‌پذیرد.
مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی ادامه داد: همچنین اکنون در حال تدوین نهایی نخستین تالار گفت و گوی رضوی هستیم که افتتاح آزمایشی آن انجام شده و قرار است همزمان با برگزاری نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به صورت رسمی آغاز به کار کند.
شعبانی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های دیجیتال و ششمین جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی در سه بخش سایت، وبلاگ و نرم‌افزار برگزار شده است، سال گذشته این جشنواره کارنامه درخشانی از خود ارائه کرد به این معنا که آیین‌نامه داوری از سوی دبیرخانه جشنواره تدوین شد که پیش از این حتی در مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز چنین آیین‌نامه‌ای وجود نداشت.
شعبانی در مورد داوری این دوره از جشنواره تصریح کرد: داوران در مرحله اول در بخش‌های هنری، فنی و محتوایی به ارزیابی آثار ارسالی می‌پردازند و 10 اثر در هر یک از بخش‌های سایت، وبلاگ و نرم افزار برای داوری در مرحله دوم انتخاب می‌شوند.
مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی ادامه داد: داوران در این مرحله نیز آثار را مورد داوری قرار داده و درنهایت سه اثر برتر در هر بخش را برای دریافت جایزه انتخاب می‌کنند.
شعبانی با بیان اینکه داوران این دوره از جشنواره از استادان برجسته دانشگاه‌ها هستند، اظهار داشت: توزیع فراخوان جشنواره به صورت گسترده از عید فطر آغاز شده است اما به دلیل برخی مشکلات ازجمله تغییر مدیریت این بخش از جشنواره، کارها اندکی به تعویق افتاده و مهلت ارسال آثار که پیش از این تا 20 شهریورماه تعیین شده بود، تا 30 شهریورماه تمدید شده است.
شعبانی تعداد وبلاگ‌هایی که تاکنون برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند را یک‌هزار و 800 وبلاگ عنوان کرد و گفت: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه در مقایسه با سال گذشته در هر یک از بخش‌های سایت، وبلاگ و نرم افزار سه برابر افزایش یافته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول