اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس؛

خبرنگاران نمونه بسیجی فارسان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان گفت: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس از خبرنگاران نمونه بسیجی فارسان تجلیل و قدردانی شد.

خبرنگاران نمونه بسیجی فارسان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام اسماعیل زمان‎پور مسئول حوزه نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه فارسان بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج و آیین تجلیل از خبرنگاران افتخاری این شهرستان اظهار داشت: سرعت در انتقال اخبار، صداقت در تهیه خبر و بیان واقعیات از خصوصیات بارز خبرنگاران است.
وی اثرگذاری را از خصوصیات خبر دانست و گفت: امروز دشمن با جنگ نرم به مقابله با نظام اسلامی پرداخته است و وظیفه خبرنگاران بسیجی مقابله با این جنگ است.
زمانپور در ادامه ارتباطات را هسته اصلی جامعه دانست و گفت: امروز تبلیغات و ارتباطات حرف اول را در پیشبرد جامعه می‌زند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان خاطرنشان کرد: ارتباطات قوی از ابزار ایجاد امنیت و آرامش در جوامع پیشرفته است.
وی به نقش خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط برای حضور مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از اقدامات ارزنده خبرنگاران در سال‌های دفاع مقدس است.
زمان‎پور خبرنگاران را چشم و زبان گویای مردم یک جامعه دانست و از خبرنگاران بسیجی خواست با تمام توان به دنبال جوابگویی به درخواست مردم در زمینه اطلاع‌رسانی باشند.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی و در این شرایط فرهنگی و اجتماعی به عنوان سرباز از انقلاب اسلامی به ویژه در بخش‌های فرهنگی پاسداری کنند.
زمان‏‎پور نقش خبرنگاران را در مقابله با جنگ نرم دشمن ویژه عنوان کرد و افزود: خبرنگاران با بیان حقایق و اطلاع‌رسانی به موقع قادر هستند دشمن را ناکام کنند.
وی رسالت خبرنگاران را در این راستا بسیار سنگین ارزیابی کرد و گفت: انتقال پیام باید به منظور هدایت و مدیریت افکار عمومی و در مسیر آرمان‌های اسلامی، انقلاب و نظام صورت گیرد که بر همین اساس یکی از وظایف مهم خبرنگاران توانا و هنرمند، معرفی درست فرهنگ و معارف اسلامی است.
در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج سپاه ناحیه فارسان در محل نمازخانه این سپاه برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی بیش از 35 نفر از خبرنگاران افتخاری بسیج حضور داشتند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول