اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت: تمام انقلاب‌های در حال شکل‌گیری در جهان اسلام سرچشمه گرفته از جمهوری اسلامی ایران است.

بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عباس صالح‌نیا ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: امام خمینی (ره) در اندیشه و تفکر خود پیش‌بینی آینده را داشتند و در سخنرانی‌ها و تنظیم وصیتنامه خود امیدوار بودند که منطقه خاورمیانه را پرتویی از انقلاب اسلامی فرا گیرد.
وی بیان کرد: امروز نیز به طور عینی شاهد آرزوی امام راحل هستیم و در بروز جنبش‌های مردمی و انقلابی منطقه شعارها و حرکت‌هایی می‌بینیم که شباهت زیادی به شعارهای زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران دارد.
صالح‌نیا افزود: تمام انقلاب‌های در حال شکل‌گیری سرچشمه گرفته از جمهوری اسلامی ایران است، لذا عداوت و کینه‌ای خاص در دل استکبار جهانی نهاده، زیرا بروز این انقلاب‌ها زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را هموار می‌کند و در بسیاری از کشورهای اسلامی خواسته مردم قطع رابطه با این رژیم منحوس است.
وی تصریح کرد: بسیاری از حرکت‌های مردمی از نماز جمعه سرچشمه گرفته به ویژه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در لیبی و این امر بیان‌کننده اهمیت دین و ارزش‌های دینی در جامعه است و نشان می‌دهد که هیچ قدرت و لشکری نمی‌تواند سد معبر برای اهداف مقدس یک ملت باشد.
امام جمعه کوهبنان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: افتخار و سربلندی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا دارد و دوست و دشمن بر الهی و مردمی بودن این نظام اعتراف دارند، مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.
منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز در این جلسه اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه دولتمردان برقراری امنیت، ایجاد فضاهای فرهنگی و اجتماعی و معیشت مردم است که با توجه ویژه دولتمردان شاهد افتخارات بزرگ در تمام این مباحث هستیم.
وی بیان داشت: به لحاظ غنای فرهنگی و وجود عرفای مشهور، کوهبنان به عنوان بام فرهنگی استان نام گرفته که با راه‌اندازی سایتی به این عنوان به دنبال شناسایی نام‌آوران و فرهیختگان کوهبنان هستیم.
متقی بیان کرد: شهر طغرالجرد نیز به دلیل وجود مردم پرتلاش و سختکوش فعال در معادن زغال‌سنگ به عنوان شهر همت و ایثار نام‌گذاری شده است.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری گفت: این انتخابات با دوره‌های گذشته متفاوت و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا دشمنان قسم خورده این مرز و بوم با توجه به شکست در تمام صحنه‌های گذشته به دنبال ایجاد مشکلاتی در برگزاری انتخابات هستند.
متقی تصریح کرد: باید با حضور حداکثری و با توجه به منویات  رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نمایندگانی پویا و فعال انتخاب کنیم که بتوانند به رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.
به گزارش فارس، در این جلسه در مورد طرح تابستانی 90، جشنواره شعر رضوی، برگزاری نمایشگاه کتاب، انتخاب هفدهمین کتب سال در آبان‌ماه سال جاری و برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس بحث و بررسی شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول