اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام احمد پناهیان:

بیداری اسلامی برگرفته از رشادت‌های ملت ایران است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: بیداری اسلامی منطقه همه الگو گرفته از فرهنگ ایثار و رشادت‌های مردم ایران است.

بیداری اسلامی برگرفته از رشادت‌های ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام احمد پناهیان پیش از ظهر امروز در یادواره  100 شهید منطقه ریحان و محله مسجد امام رضا (ع) شهر زرند با بیان اینکه تمام عزت و سربلندی امروز ما در سایه فداکاری و ایثار شهدا است، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا، کشورهای غربی به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا در مسیر بی‌بازگشت رو به اضمحلال و نابودی هستند.
وی فرهنگ عاشورا و انتظار را سد محکمی در مقابل ذلت ملت‌ها دانست و افزود: امروز با بیداری اسلامی در تمام کشورهای دنیا شاهد پیروزی و سربلندی اسلام و مسلمانان هستیم و این پیروزی‌ها ادامه می‌یابد.
پناهیان در قسمت دیگری از سخنان خود به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: اگر امروز می‌بینیم که کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری به پا می‌خیزند و علیه ظلم و ستم حکومت دیکتاتور خود و استکبار آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی قیام می‌کنند، همه الگو گرفته از فرهنگ ایثار و رشادت‌های مردم ایران است. 
وی با تجلیل از مقام والای شهدا بر تبعیت از رهبری تأکید کرد و گفت: شهدا با تبعیت و پیروی از ولی‌ زمان به درجه عالی رسیدند.
پناهیان گرامیداشت و زنده نگه داشتن خاطره شهدا به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های آنان دانست و بیان کرد: مردم ما وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سیل عظیم دشمنان به اثبات رساندند.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران پرچمدار ولایتمداری و پیرو مکتب حضرت امام خمینی (ره) است، بیان کرد: نشان دادن عزت حسینی و اطاعت از ولایت مهم‌ترین درس شهدا است و شهدای والامقام نیز با تقدیم جان خود راه با عزت زیستن و چگونه زیستن را به ما نشان دادند و هر آنچه امروز داریم به برکت خون شهدا است.
به گزارش فارس، در فضایی آکنده از معنویت یادواره 100 شهید منطقه ریحان و محله مسجد امام رضا (ع) شهر زرند در مسجد امام رضا ( ع) این شهر برگزار شد.
این مراسم معنوی با هدف آشنایی نسل سوم جامعه امروز با فرهنگ جهاد و شهادت برگزار شده بود، جمع کثیری از خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان، هیئت‌های مذهبی، روحانیان، مسئولان سپاه پاسداران و سایر مسئولان شهرستان زرند حضور داشتند.
در ادامه این مراسم یکی از مداحان اهل ‌بیت (ع) عصمت و طهارت به مداحی و مرثیه‌سرایی پرداخت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول