اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از خوزستان تا مشهد؛

همایش دوی استقامت امدادی جاده ولایت برگزار میشود

خبرگزاری فارس: کاروانی متشکل از دوندگان و ورزشکاران عاشق امام رضا (ع) مسیر ورود آن حضرت از خوزستان تا مشهد را طی طریق می‌کنند.

همایش دوی استقامت امدادی جاده ولایت برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه در این کاروان 23 دونده از استان خراسان رضوی حضور دارند، اظهار داشت: عشق به امام رضا (ع) ورزشکاران را به شور حضور در این مسیر واداشته است.
افشین داوری در نشست با معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان با بیان گزارشی از روند برگزاری همایش دو استقامت امدادی در مسیر جاده ولایت ابراز امیدواری کرد: با کمک استان‌های مسیر جاده ولایت و استقبال از دوندگان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش کوشش کنیم.  
 وی یادآورشد: حضور کاروان عشق در مسیر جاده ولایت می‌تواند رویداد بسیار بزرگ فرهنگی ورزشی در ترویج فرهنگ تشیع و معنویت باشد.
در ادامه این نشست معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان با بیان این که مدخل ورودی آقا امام رضا (ع) به کشور از خوزستان شروع می‌شود، اظهار داشت: این رویداد بزرگ ورزشی معنوی میثاق دوباره جامعه ورزش با امامت و ولایت است.
حمید قناعتی خواستار هماهنگی با ستاد اجرایی این همایش شد و تاکید کرد: استانداری خوزستان تمام تلاش و همت خود را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش در استان به عهده خواهد گرفت.
وی ادامه داد : این همایش در سال‌های آینده باید از کربلا یا عربستان شروع و تا مشهد ادامه یابد تا خیل عظیم‌تری با آن آشنا و در عرصه بین‌المللی بیشتر شناخته شود.
سپس گرشاسپی مدیرکل سازمان ورزش و جوانان خوزستان ضمن توجیه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در برگزاری این همایش در استان خوزستان گفت: برای پوشش خبری، ورزشی، مراسم استقبال و بدرقه این ورزشکاران هماهنگی‌های لازم انجام و در شهرستان‌های مسیر حرکت این دوندگان نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.
 وی یادآور شد: با فرمانداری‌ها، هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، اورژانس، دفاتر ائمه جمعه، نیروی انتظامی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
 انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول