اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال تحصیلی 90؛

دانش‌آموزان اصفهانی 144 عنوان قهرمانی کسب کردند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و امور تربیتی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان اصفهانی از آغاز سال تحصیلی 90 تا‌کنون 144 عنوان قهرمانی و رتبه برتر را در سطح کشور به دست آورده‌اند و موفقیت آنها در زمینه‌های مختلف به تمام کشور ثابت شده است.

دانش‌آموزان اصفهانی 144 عنوان قهرمانی کسب کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم سلمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اصفهان از استان‌های نمونه و توانمند در سطح کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: وجود دانش‌آموزان توانمند و با رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف و متنوع معارف قرآنی، فرهنگی، ورزشی و ادبی این موضوع را نشان می‌دهد.
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان اصفهانی از آغاز سال تحصیلی 90 تاکنون 44 عنوان قهرمانی در رشته‌های ورزشی، 89 رتبه برتر در رشته‌های فرهنگی و 21 رتبه برتر در رشته‌های معارف قرآنی و نماز کسب کرده‌اند.
معاون پرورشی و امور تربیتی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان اصفهانی در تمام زمینه‌ها موفق هستند، تصریح کرد: دانش‌آموزان اصفهانی از آغاز سال تحصیلی 90 تا‌کنون 144 عنوان قهرمانی و رتبه برتر را در سطح کشور به دست آورده‌اند و موفقیت آنها در زمینه‌های مختلف به تمام کشور ثابت شده است.
وی به برگزاری بیست و نهمین جشنواره پژوهشی و ادبی در اصفهان اشاره کرد و افزود: 39 نفر دانش‌آموز دارای اثر در اصفهان وجود دارد و این دانش‌آموزان به جشنواره پژوهشی و ادبی راه یافته‌اند و در حال حاضر این جشنواره در اصفهان در حال برگزاری است.
سلمانی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تربیتی استان تاکید کرد: کلیات این برنامه‌ها در 32 عنوان و با 140 عنوان زیر مجموعه فعالیت در نظام آموزش و پرورش استان تعریف شده‌اند و این برنامه‌ها پس از ابلاغ به مدارس و ادارات موجود در استان باید اجرا شوند.
وی به اهمیت سازماندهی فعایت‌های پرورشی و تربیتی اشاره کرد و ادامه داد: تمام این فعالیت‌ها باید در سطح استان سازماندهی شوند و توسط مربیان متخصص و آموزش‌دیده در مدارس به دانش‌آموزان ارائه شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول