اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان ‌شرقی:

87 درصد دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی اینترنتی ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از ثبت‌نام اینترنتی بیش از 87 درصد دانش‌آموزان در مدارس استان خبر داد.

87 درصد دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی اینترنتی ثبت‌نام کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، فیروز رضایی در جلسه رؤسای ادارات آموزش و پرورش نواحی پنجگانه تبریز در مرکز آموزش نیروی انسانی شهید رجایی این شهر از آمادگی کامل آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در سال‌تحصیلی 91 ـ 1390 خبر داد.
وی با اشاره به یک نوبته کردن اکثر مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: با وجود جابه‌جایی حجم وسیعی از مدارس در راستای یک نوبته کردن خوشبختانه فرآیند ساماندهی فضاهای آموزشی به پایان رسیده و قریب به 90 درصد مدارس در نوبت صبح تشکیل خواهد شد و مدیران مدارس تمام اهتمام خود را برای تجهیز و آماده سازی به کار می‌گیرند تا با شور و نشاط بیشتری جشن بازگشایی مدارس برگزار شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: کار ساماندهی نیروی انسانی نیز در نواحی و مناطق به نحو احسن صورت پذیرفته و ابلاغ قریب به اتفاق همکاران صادر شده است.
وی از ثبت نام اینترنتی بیش از 87 درصد دانش‌آموزان در مدارس خبر داد و از اولیای دانش‌آموزانی که تاکنون نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام نکرده‌اند خواست هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند تا دانش‌آموزان خود را برای حضور در نخستین روز مدرسه آماده کنند.
رضایی روز برگزاری مراسم جشن شکوفه‌ها (اول ابتدایی) و روز جوانه‌ها (اول راهنمایی) را سیام شهریور و روز بازگشایی مدارس را سوم مهر ماه اعلام کرد.
‌در این جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی پنجگانه تبریز طی ارائه گزارشی آمادگی کامل خود را برای بازگشایی مدارس اعلام کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول