اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل پیش از سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم اردبیل:

عمل به وعده‌ها بر صلابت و شکوه نظام اسلامی می‌افزاید

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردبیل گفت: عمل به وعده‌ها و انتظارات مردم بر صلابت و شکوه نظام اسلامی می‌افزاید.

عمل به وعده‌ها بر صلابت و شکوه نظام اسلامی می‌افزاید
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز و پیش از سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم اردبیل با ابراز خرسندی از حضور رئیس جمهور مکتبی در خطه سبلان اظهار داشت: استان اردبیل دارای جایگاه ویژه در نشر افکار و اندیشه شیعی بوده و مرکز تشکیل اولین حکومت یکپارچه شیعی در کشورمان است.
وی بیان داشت: این خطه باید در تصمیمات کلان کشور جایگاه ویژه‌ای داشته باشد چرا که ایران اسلامی ما سرفرازی و تمامیت‌خواهی خود را امروز مدیون سرداران این آب و خاک است.
عاملی گفت: شرف و فخر این بزرگان در سرزمین ولایی اردبیل در این است که همیشه سر بر آستان حضرت علی (ع) ساییده‌اند و به این سرسپردگی افتخار می‌کنند.
وی از اردبیل به عنوان مادر شهر شیعه یاد کرد و ابراز داشت: ستارگان فروزان این استان در عرصه علم و فقاهت و بارور کردن اندیشه جهانی اهل‌بیت در تمام اعصار و قرن‌ها سنگ تمام گذاشتند و این خطه منظر‌گاه نهضت بزرگ عالم اسلام بوده است.
وی در ادامه بیان داشت: بیرق‌داران عزت‌مند و شوکت‌آفرین این سرزمین در تمام عرصه‌ها پرچم باشکوه اسلام و ارزش‌های آن را به اهتزاز درآورده و تا ظهور دولت نیک‌بخت امام عصر( عج) این پرچم را برافراشته نگه می‌دارند.
عاملی در ادامه سخنان خود با قدردانی از رئیس جمهور و همت دولت دهم در آغاز سفر‌های دور چهارم اضافه کرد: هر چند کار سنگین و بسیار طاقت‌فرسا است اما شیرینی خدمت تلخی آن را از بین می‌برد و عمل به وعده‌ها و انتظارات مردم بر صلابت و شکوه نظام اسلامی می‌افزاید.
وی در ادامه یادآور شد: در سفر‌های گذشته در استان مصوبات متعددی را داشتیم که زمینه اجرایی شدن آنها محقق نشده و انتظار داریم در این دوره از سفرها با تصمیم قاطع زمینه اجرای آن بهتر فراهم شود.
امام جمعه اردبیل گفت: اهالی استان با حضور چندمین بار در عرصه استقبال و میزبانی از دولتمردان حق مطلب را به شایستگی ادا کرده و ارزشمندی خود را نشان دادند.
وی اظهار داشت: خواسته اهالی استان را در هشت بند مهم در سفر قبلی تقدیم رئیس جمهور کردیم که دستور ویژه در این زمینه صادر شده و انتظار می‌رود با عملیاتی شدن آنها اردبیل به عالی‌ترین جایگاه دست یابد.
امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: ‌اربابان صنعت و کشاورزی در این استان سال‌هاست که انتظار دارند غیر از کانال رسمی از مبادی ویژه مشکل آنها برطرف شده تا امکان توسعه استان در تمام موزه‌ها فراهم شود.
عاملی اصلی‌ترین مطالبه مردم استان را حل معضل بیکاری و اشتغال جوانان عنوان کرد و افزود: خانواده‌ها چشم انتظار اجرای مصوبات دولت در این زمینه هستند تا با رفع آن بسیاری از معضلات جانبی نیز رفع شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول