اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان؛

تولیدکنندگان 22 هزار لیتر سرکه تقلبی محکوم شدند

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: عوامل تولیدکننده 22هزار لیتر سرکه تقلبی در اصفهان به پنج سال زندان محکوم شدند.

تولیدکنندگان 22 هزار لیتر سرکه تقلبی محکوم شدند
محمد حسین صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طی گزارش مردمی و کشف کارگاه غیر مجاز سرکه تقلبی در سال گذشته که با استفاده از آب غیر بهداشتی، اسید استیک صنعتی و کارامل غیر بهداشتی تهیه و تولید می‌شد، ضمن توقیف کالا و سرکه‌های تولید شده به میزان 22هزار لیتر، پرونده‌ این متخلفان به مراجع قضایی ارسال و آنها به پنج سال زندان محکوم شدند.
وی بیان داشت: تهیه و تولید مواد غذایی منوط به اخذ مجوز بهداشتی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و در صورت تولید بدون مجوز تخلف محسوب می‌شود.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: شهروندان اصفهانی در صورت مشاهده چنین مواردی با شماره تلفن 6699620 تماس حاصل کنند و یا با تکمیل فرم شکایت در سایت معاونت غذا و دارو مراتب را به منظور رسیدگی به بازرسان این معاونت اطلاع دهند.
 
* انهدام بیش از دو تن مواد غذایی فاسد
وی اضافه کرد: به دنبال بازدیدهای انجام شده توسط بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گلپایگان و کنترل مواد غذایی عرضه شده در سطح شهرستان گلپایگان، نزدیک به 2هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز کشف و ضبط شد.
صادقیان ادامه داد: در چند سال اخیر نظارت و بازرسی بر مواد غذایی و آشامیدنی در سطح استان اصفهان به طور جدی دنبال شده و  هیچ گاه نسبت به این‌گونه تخلفات کوتاه نیامده‌ایم.
وی افزود: این مواد با دستور مقام قضایی و با حضور نماینده دادگستری و مسئولان شبکه بهداشت و درمان گلپایگان در محل دفن زباله واقع در گلشهر از توابع شهرستان گلپایگان معدوم شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول