اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم:

واحدهای صنفی نیازمند آموزش هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم گفت: طبق پیشنهاد ارائه شده از سوی مجمع امو صنفی، 10 ساعت برنامه آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه و تمدید پروانه هستند، ضروری است.

واحدهای صنفی نیازمند آموزش هستند
غلامرضا تفتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه واحدهای صنفی به آموزش نیاز دارند، اظهار کرد: هزینه این آموزش‌ها بالا است و باتوجه به عدم پرداخت این هزینه‌ها توسط واحدهای صنفی، دولت باید این در مسئله وارد شده و از بودجه‌های آموزشی برای این امراستفاده کند.
وی ادامه داد: پیشنهادی مبنی بر ارائه آموزش‌ به واحدهای صنفی به کمیسیون نظارت بر اصناف که مسئولیت آن با سازمان بازرگانی استان است، ارائه شد اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم بیان کرد: طبق پیشنهاد ارائه شده از سوی مجمع امو صنفی، 10 ساعت برنامه آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه و تمدید پروانه هستند، ضروری است.
تفتی خاطرنشان کرد: اصناف در این مدت آموزشی با موضوعاتی نظیر قوانین کسب‌و کار، بیمه، تامین اجتماعی، مالیات و... آشنا می‌شوند.
وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌ها به اصناف ضرورت دارد، گفت: این آموزش‌ها در ارتقای سطح اطلاعات عمومی واحدها نقش دارد و زمانی که واحدهای صنفی به وظایف خود در قانون آشنا باشند از شکایات در این زمینه نیز جلوگیری می‌شود.
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم تصریح کرد: آشنایی با اصول کسب‌ و کار از مواردی است که در مسائل شرعی نیز به آن توجه شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول