اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فرهنگسرای نیاوران تهران؛

خاطرات مناطق عملیاتی کرمانشاه بازگو میشود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری شب خاطره مناطق عملیاتی بازی دراز، مرصاد، گیلان غرب و پاوه در هفته هنر کرمانشاه در فرهنگسرای نیاوران تهران با حضور سرداران جنگ خبر داد.

خاطرات مناطق عملیاتی کرمانشاه بازگو میشود
سهیل دینوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تشریح برنامه‌های هفته هنر استان کرمانشاه در تهران اظهار داشت: در هفته هنر کرمانشاه که از 26 تا 30 شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌شود، برنامه‌های متنوعی برای معرفی توانمندی‌های استان کرمانشاه خواهیم داشت.
وی اظهار داشت: نشست‌های تخصصی گرافیک‌، عکاسی، نمایش و نقاشی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته داریم.
دینوری تصریح کرد: همچنین نمایش‌های شور شهر شیرین و مانگه‌شو (ماه شب) در هفته هنر کرمانشاه در تهران به اجرا در می‌آید.
رئیس اداره امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری کنسرت‌های گروه‌های مختلف در هفته هنر کرمانشاه ادامه داد: گروه‌های موسیقی مشق عشق و آوای استان کرمانشاه در این هفته به هنرنمایی خواهند پرداخت، همچنین گروه دایرک خاتون‌ (ویژه بانوان) نیز اجرا خواهد داشت.
دینوری تصریح کرد: برگزاری شب خاطره با حضور سرداران جنگ مناطق عملیاتی بازی دراز، گیلان غرب، مرصاد و پاوه از دیگر برنامه‌های هفته هنر کرمانشاه در فرهنگسرای نیاوران تهران است.
وی خاطرنشان کرد: در هفته هنر کرمانشاه از مفاخر، هنرمندان و اساتید استان کرمانشاه تقدیر می‌شود.
دینوری افزود: برگزاری هفته‌های هنر استان‌ها نقش موثری در جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای انجام پروژ‌ه‌های مختلف در استان‌ها خواهد داشت.
رئیس اداره امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه کرمانشاه سه‌هزار اثر تاریخی کهن دارد اظهار امیدواری کرد؛ این هفته فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی و ظرفیت‌های مختلف کرمانشاه و آشنایی همگان با این استان باشد و به نحوی کرمانشاه در گوشه‌ایی از تهران به عنوان پایتخت بازشناسی شود. 
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول