اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان خبر داد:

جواب نهایی ذوب‌آهن مهر تایید حضور در لیگ دوومیدانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: برای حضور در رقابت‌های دو و میدانی لیگ باشگاه‌های کشور، هیئت دو و میدانی استان اصفهان منتظر جواب نهایی باشگاه ذوب آهن است.

جواب نهایی ذوب‌آهن مهر تایید حضور در لیگ دوومیدانی
علیرضا امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای حضور در رقابت‌های دو و میدانی لیگ باشگاه‌های کشور، هیئت دو و میدانی استان اصفهان منتظر جواب نهایی باشگاه ذوب آهن است.
وی با بیان اینکه باشگاه ذوب آهن اصفهان تا این لحظه موافقت 95درصدی خود را برای شرکت در مسابقات دو و میدانی لیگ باشگاه‌های کشور اعلام کرده است، تصریح کرد: هیئت دو و میدانی استان اصفهان در یک تا دو روز آینده منتظر پاسخ نهایی این باشگاه است.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان با اشاره به اینکه اگر باشگاه ذوب آهن اصفهان در رقابت‌های دو و میدانی لیگ باشگاه‌های کشور حضور یابد ، 27 نفر از طرف این باشگاه خود را برای مسابقات لیگ آماده می‌کنند، تاکید کرد: باشگاه ذوب آهن اصفهان جزو باشگاه‌هایی است که تیم خود را برای شرکت در رقابت‌های کشوری و لیگی اعزام می‌کند.
وی ادامه داد: البته باشگاه فولادمبارکه اصفهان نیز از دیگر باشگاه‌هایی است که در بخش داخلی استان با هیئت دو و میدانی همکاری کرده و بسته به شرایط رقابت‌ها تعداد ورزشکارانی که اعزام می‌کند 15 تا 25 نفر است.
امینی با بیان اینکه طبق تقویم ورزشی، این هیئت برگزاری دوره‌ مربیگری درجه سه بانوان دیپلم به بالا را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: این دوره از دیروز در کاشان و با حضور 20 نفر برگزار شده است.
وی ادامه داد: دوره مربیگری درجه سه بانوان حدود یک هفته به درازا می‌کشد و یک سری هزینه نیز از این افراد اخذ شده است.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان در مورد دوره‌های دیگر برگزار شده در هیئت دو و میدانی این استان بر طبق تقویم ورزشی گفت: در صورت وجود متقاضی تصمیم داریم دوره‌‌های مربیگری درجه دوم را نیز در آینده برگزار کنیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول